Hai sa mai bag si eu ceva pe glob


Da, domne, am lipsit. Am avut trei zile legate in care n-am postat nimic pe blog, lucru in premiera de la infiintarea lui de acum 4 luni si ceva. Asa, si? Vreti motive, scuze, pretexte…? N-am! As baga-o p-aia cu sesiunea, dar sincer am mai mult timp liber acum decat cand aveam ”cursuri”. Pur si simplu n-am avut chef, inspiratie, dispozitie, etc, etc sa scriu. Acum, pe bune, voi ati vazut ce vreme a fost? Pai pe soarele ala sa stau in fata leptopului si sa debitez tampenii…?Neah!

Bun, gata, trecem peste ca am niste cartofi pe foc si n-am prea mult timp. Si cu riscul de a va dezamagi, iar vorbesc despre muzica. Iar, pentru ca in ultimul timp am transformat blogul asta aproape exclusiv intr-unul de critica muzicala, cu toate ca subsemnatul declar sub juramant ca sunt complet afon.

Pai ce sa-i faci, tata? As face analiza politica, sociala, economica si alte sforaituri de genul asta, dar debilii de organizatori de evenimente muzicale din Romania nu ma lasa si pace. Mai ai un pic si te astepti din moment in moment sa se anunte reunirea Beatles la Romexpo sau recital Queen cu tot cu Freddy Mercury in Piata Constitutiei…

Si dupa ce ca baietii aduc super trupe in mega recitaluri, au mai venit cu o gaselnita care pe mine unul m-a lasat cu gura cascata. Concert al unei trupe straine de prim( hai secund) rang moca! Ce poti ma manca-ti-as sa-ti doresti mai mult decat sa asculti muzica de calitate live fara sa platesti nimic? Pai poate niste bere… Se rezolva si asta! Ca evenimentul e organizat de Beck’s. Cum exact isi amortizeaza oamenii aia banii investiti in campania de publicitate, inchirierea spatiului si achitarea onorariilor artistilor n-am inteles eu foarte bine, dar pana la urma cui ii pasa?

Hai ca v-am plictisit destul si nici nu v-am spus inca exact despre ce eveniment si ce artisti e vorba. Pai treaba se petrece maine, sambata 29 mai, la Romexpo, iar trupa invitata se cheama Noisettes. Bun, poate numele nu va spune mare lucru, dar ascultati primele doua melodii de aici si o sa va dati seama ca sigur ii stiti…

A, si inca ceva. Cu toate ca e moca intrarea, nu va ganditi sa veniti asa pur si simplu ca taranii la spartul targului ca trebuia sa cereti invitatii la organizatori pe site acum ceva multa vreme. Ei, lasa, ramaneti acasa si va uitati la Eurovision. Sa vedeti ce usor adormiti.

Si unde mai pui ca in deschidere mai sunt niste unii care se anunta a fi mai mult decat interesanti, pe numele lor Codeine Velvet Club:

1 Comment

Filed under Arte

One response to “Hai sa mai bag si eu ceva pe glob

  1. Pingback: DE-ALE CHEFLIILOR – FLORĂREASA «

Leave a Reply

