Rock de 1 iunie


Iar cu muzica, frate?!? Asta poate sa fie o reactie a unui cititor oarecare de-al meu care vede ca de o buna bucata de vreme cel putin jumate dintre postarile mele se refera la muzica. Ce sa-i fac, oameni buni? Nu ma pot abtine…

Cum sa ma abtin cand azi, 1 iunie, de la ora 17, in Piata Constitutiei o sa aiba loc cel mai concert tare caritabil ever. Si cu intrarea moca. Si mai e si pentru sustinerea unei cauze misto. Adica strangerea de fonduri pentru construirea noului spital de copii ”Marie Curie”. Cum se strang fonduri de la un concert fara bilete platite ma cam depaseste, dar mai conteaza…? Ce conteaza in fapt si la urma urmei e ca o sa am sansa sa-i vad sau revad live pe urmatorii:

Eu am obosit doar enumerandu-i si incerc sa aleg la fiecare cate o piesa reprezentativa. Nici nu vreau sa-mi imaginez ce o sa fie la concert cu toti la un loc…

4 Comments

Filed under Arte

4 responses to “Rock de 1 iunie

  1. Multumesc că m-ai adaugat benevol. Am sa te adaug si eu, tot benevol…

  2. Toti astia urca pe scena odata?
    De ce, dracului ,nu se gaseste vreo televiziune sa transmita tarasenia si pentru idiotii care stau la tara?

    Sa strigi si pentru noi “vreo doua”.

  3. Istratie Dan

    ba eu nu vin ca sunt racit si o sa si ploua…

Leave a Reply

