Culese dupe net( VIII)


Scurt! Ca n-am timp… Iar am lipsit mai mult de o gramada de timp de pe aici si imi cer scuze tuturor care intrati pe aici cu un scop anume sau din pura intamplare. Am avut probleme cu laptopul, cu internetul si in general cu tot si cu toate. Plus ca, va vine sau nu sa credeti, am mai si invatat pentru facultate( m-am tampit, stiu). Cu promisiunea ca in zilele urmatoare o sa vina si un car cu nervi proaspat, vreo doua pamfleturi specialitatea casei, un atac la baioneta la un very important blogger si topul muzica de Prost pe luna iunie, acum va las in seama recomandarilor restante de saptamana trecuta:

1. Saiturile saptamanii este doua: unul de fotografie, splendid( adypetrisor. blogspot. com) si unul de amuzament, care va reprezenta o sursa importanta pentru viitoarele editii de “culese”( amuzament-saptamanal.blogspot.com).

2. YouTubeurile pentru toata lumea. Fara comentarii. Time is money, fratilor:

6 Comments

Filed under Online

6 responses to “Culese dupe net( VIII)

  1. faza de la razvan si dani mi-a adus aminte de Roxy Manelista :))

  2. Tare aia cu Sarah Jessica Parker :))

  3. Mersi mult pentru link 😀 Ma bucur ca-ti place 🙂

  4. WOW naste monstri! pe toate planurile…

  5. Salut ma bucur super mult sa vad ca-ti place ITI MULTUMESC DIN SUFLET

  6. fireflight

    Simpatice faze:)

Leave a Reply

