Sa inceapa balul


De vreo cateva zile tot zic ca scriu postarea asta… Dar cum sunt o lepra fara pereche, am ramas cu 15 minute inainte de startul oficial al Campionatului Mondial de fotbal fara postarea scrisa… Fiind in criza de timp, nu intru foarte tare in filozofii, nu va dezvalui inca nici favoritele mele sau cine cred ca va esua lamentabil in Africa de Sud anul asta. Va zic doar ca ma bucur ca de-alde Banel, Florescu si Maftei nu sunt pe acolo, ca sa pot si eu sa ma bucur de fotbal linistit!

Si va mai zic ca lansez o competitie de pronosticuri cu toti cititorii si bloggerii parteneri BloguluideProst. Inca o data n-am timp sa va dau linkuri astora din blogroll( mai tarziu sau maine o fac si pe-asta), dar va provoc pe toti sa ne intrecem in pariuri si in pronostice. Amical asa, sa nu va asteptati sa va ofer premii sau ceva… Cel mult, daca cel care va invinge va fi un baiat( sau o fata) cu blog, promit sa-l( o) promovez o saptamana din greu aici. Deci va bagati…? Si sa nu va aud cu de-alea cu nu va uitati, nu va pricepeti… Tot romanul se pricepe la fotbal si la politica, clar? Asa ca faceti bine si bagati mare pronosticuri! Vreau la fiecare meci, in fiecare zi, timp de o luna… Puteti la gramada sau treptat, catinel, catinel, cum doriti…

Hai ca incepe fotbalul si eu iar ma lungesc la vorba… Pentru astazi, avem Africa de Sud-Mexic si Uruguay-Franta. Pronosticurile mele sunt victorii Africa de Sud si Uruguay. Da, ati citit bine, nu am innebunit si nu sunt nici baut. Uruguay! Maxim am spus!

Astept concurenta! Iar pentru cei care n-apucati sa vedeti postarea la timp, incepem de maine si socotim fara meciurile de azi… Hai, Anglia! Uups, uite cum mi-a scapat favorita mea… Damn!

10 Comments

Filed under Sport

10 responses to “Sa inceapa balul

  1. jally

    africa -mexic 0-0(poaaate 0-1dar nu cred)
    Uruguay – Franţa 0-2
    Coreea de Sud – Grecia nu ma pot decide, dar sa zicem 0-1
    Argentina – Nigeria – 2-0
    Anglia – SUA 2-1
    Algeria – Slovenia (naspa meci) 1-0
    Serbia – Ghana 1-0
    Germania – Australia 2-1

    daca nimeresc cel putin jumatate din astea sa stii ca o saptamana o sa scriu zi de zi pe blogul meu chit ca doar ca sa ii faci tu reclama:)

    • bai usurel usurel!nu vroiam chiar scoruri exacte…e suficient 1,X, sau 2…adica invinge aia, ailalta sau e egal… oricum esti in competitie…si numaram la sfarsit…daca ma bati iti fac reclama cum n-a vazut parisul…

      • jally

        mai trebuie doar sa ai la ce…slava domnului ca traim in romania si am suficiente motive sa ma enervez zilnic

  2. Nu mă pricep la fotbal, dar am ascultat cu plăcere videoclipul.

    Seară faină!

  3. jally

    sa inteleg ca se pune ca am ghicit ca fac egal chiar daca nu am nimerit scorul? ;;)

  4. ce inseamna sa fii acasa… ramai in urma cu tot! dar timpul nu e pierdut inca. deci, fac si eu ca jally si imi dau cu parerea la gramada, un pic cu intarziere! 😀
    Coreea de Sud bate Grecia
    Argentina bate Nigeria
    Anglia bate SUA (desi americanii o sa aiba ambitie si tare mi-ar placea un egal!)
    Algeria ia bataie de la Slovenia
    Serbia bate Ghana
    Germania bate Australia

Leave a Reply

