Sunt in grafic!


Da, domne, sunt bine, ce sa mai? Sunt bine, bine de tot! La ce ma refer? La Campionatul mondial de pronosticuri, faza pe .ro, bineinteles. Campionat organizat, initiat si planuit de subsemnatul si de Dan Istratie atat de impecabil incat inventam reguli si regulamente din mers. De ce zic ca stau bine? Pai dupa trei zile de meciuri, am performanta incomensurabila, irefutabila si incomprehensibila de a fi nimerit UN pronostic din opt( traiasca Germania!). Moment in care voi o sa incepeti sa va spargeti de ras si sa faceti misto de mine maxim. Numai ca ce nu v-ati prins voi e ca asta a fost tactica. Sa incep greu ca sa va dau senzatia ca as fi vai de capul meu la preziceri, pronostice si pariuri, dupa care sa va rup in doua… Ceea ce se va intampla in zilele urmatoare…

Sa trecem deci la pronosticurile pentru zilele de luni si marti:

Olanda-Danemarca 1

Japonia- Camerun 2

Italia– Paraguay 1

Noua Zeelanda- Slovacia 2

Coasta de Fildes- Portugalia 2

Brazilia– Coreea de Nord 1

Cat despre ierarhia de pana acum, v-as prezenta-o cu mare exactitate, numai ca sunt pe drumurile patriei si mi se balangane rau leptopul. Ideea de baza e ca treaba la varf e stransa, iar eu sunt pe ultimul loc( v-am zis, tactica). Revin cu datele exacte in curand…

S-au pus la punct si detaliile referitoare la sistemul de punctare… Astfel, se va calcula procentajul de pronosticuri corecte din totalul jucate. Asta in conditiile in care deja sunt niste discrepante, unii participanti neapucand sa dea pronosticurile in prima zi. Plus ca vor mai aparea zile in care dintr-un motiv sau altul, n-o sa apucati sa dati cu pronosticurile in mine. Asa ca cel mai corect mi s-a parut sa fie cu procentaj. Amendamentul este ca nu veti intra in clasamentul final decat daca ati pariat minim jumatate din numarul total de meciuri( 32 din 64). S-a inteles?

In incheiere, vreau sa spun ca cel putin momentan sunt dezamagit de numarul de participanti la campionat. Bloggerii, ce mama dracu’ faceti, ba? V-am dat si pinguri la o gramada din voi si nimic… Hai, mobilizarea! Aratati-mi ca va pricepeti la fotbal, la pariuri… Si ca sa incerc sa va mai mobilizez putin, bloggeri, comentatori sau vizitatori intamplatori pe aici, marim miza concursului. Astfel, castigatorul va fi promovat timp de o saptamana la mine pe blog( daca va fi dintre bloggeri), imi va putea da doua suturi in cur si trei castane mie( daca nu e din Bucuresti, ma deplasez la adresa invingatorului cu fundul si capul din dotare), iar in plus va mai primi si UNA bucata bere din partea colegului Dan Istratie. Haideti, fratilor, ca pe criza asta nici la Super Bingo nu mai primiti mai mult de atata.

Asadar, astept noi inscrisi. Iar pe cei care deja s-au inscris ii astept cu noile preziceri…

3 Comments

Filed under Sport

3 responses to “Sunt in grafic!

  1. Din pacate am intrat cam tarziu 😦
    Eu as fi zis olanda danemarca 1, recunosc insa ca nu as fi pronosticat o victorie a japonezilor.
    Deci restul:
    Italia-paraguay x
    noua zeelanda-slovacia 2
    CDF portugalia x
    brazilia corea 1

    si mai adaug ca sa nu ratez din nou startul:
    honduras chile 2
    spania elvetia 1
    africa de sud uruguay2
    franta mexic x (0-0)
    argentina corea de sud 1
    grecia nigeria 2

  2. jelly

    ieri mi-a fost prea cald pentru a deschide aparatele electrocasnice. azi m-am incumetat si pronosticurile mele sunt urmatoarele:
    Noua Zeelandă -Slovacia 2(inca nu s-a terminat)
    Coasta de Fildeș- Portugalia x
    Brazilia -Coreea de Nord 1

    si in cazul in care si maine e cam cald(o sa fie)

    Honduras – Chile 2
    Spania – Elvetia 1
    Africa de Sud – Uruguay 1

    numai bine si sa va fie caldura scazuta

  3. jelly

    si am mai luat si azi un punct:D

Leave a Reply

