Prostu’ nu e Prost destul…


…daca nu e si incapatanat! Asa e si cazul meu si, desi sunt catastrofa nucleara la capitolul pronosticuri la Campionatul Mondial pana acum, continui sa cred in steaua mea si sa ma fac mai departe de ras. Asadar, pana acum am numarat trei rezultate nimerite din paisprezece meciuri( pfiu, si ce erau sa ma arda si comunistii aia aseara), de procentaj mi-e prea rusine sa vorbesc, iar in clasament cel mai probabil sunt primul din coada detasat! Spun probabil pentru ca am acces la internet cam cum au nord-coreenii la televizor, asa ca nu stiu exact cum sta treaba… Cu toate astea, pronosticurile mele pentru azi si maine sunt dupa cum urmeaza:

Honduras- Chile 2

Spania– Elvetia 1

Africa de Sud- Uruguay X

Argentina- Coreea de Sud X

Grecia- Nigeria X

Franta- Mexic X

Doamne ajuta!

Si doua mesaje de final. Pentru cei care v-ati inscris deja, continuati sa dati in mine cu pronosticurile si stati linistiti ca totul o sa fie luat in considerare! Iar pentru cei care inca nu v-ati bagat, mai e timp!

9 Comments

Filed under Sport

9 responses to “Prostu’ nu e Prost destul…

  1. jelly

    Argentina- Coreea de Sud 1

    Grecia- Nigeria x

    Franta- Mexic 1

  2. Chiar te rog sa continui concursul… Nu de alta dar ma motiveaza enorm premiul cu promovarea blogului, daca ar fi sa castig. Atat mi-ar ajunge ca premiu, renunt la bere si la a-ti da suturi sau castane.

    Am sa pun si un link catre tine, poate mai intra de la mine noi participanti.

    Am scris si la postarea anterioara pronosticuri in avans repet si mai adaug altele. (cred ca pana acum am 7 puncte din 11).

    Africa de Sud Uruguay 2
    Franta Mexic x
    Argentina Corea 1
    Grecia Nigeria 2
    Slovenia SUA2
    Anglia Algeria 1
    Germania Serbia 1

  3. ramm

    bine că măcar ai nimerit ceva … eu-s total pe dinafară cu fotbalul … fac parte dintre oamenii care ştiu că e meci, au timp să se uite, dar mai bine întreabă a doua zi cum s-a terminat 😀 deci eu ma informez tocmai la sfârşit :))

  4. Oana

    Ce se intampla cand iti uiti laptopul acasa, iar colega de camera a plecat si ea? Stai ca prostul si te uiti la soare! asadar, nu stiu cate meciuri am pierdut, dar revin cu ce mai pot (adica ultimul meci de azi si alea de maine). ca cine stie cand mai pacalesc pe cineva sa ma lase pe calculatorul lui…

    Franta – Mexic 1

    Germania – Serbia 1
    Slovenia – SUA x
    Anglia – Algeria 1

  5. jelly

    Germania -Serbia 1
    Slovenia -statele Unite x
    Anglia -Algeria 1

    si pt ca eu contabilizez doar lupta intre mine si tine 🙂 sa stii ca pana acum te-am luat.
    sa ai o vacanta placuta in continuare

  6. Suntem vecini de prostie. In afara de Germania si Brazilia nu am nimerit altceva. Dar pe astea le nimerea orice prost.

  7. Oana

    pfuu…ce naiba face franta la campionatul asta??

  8. M-aţi înebunit de cap cu fotbalul, măi 😀

  9. Am furat-o si cu Franta. Daca vreti sa dati lovitura la pariuri, intrebati-ma pe mine si pariati invers. :))

Leave a Reply

