Nu mai zic nimic


Pai ce dracu’ mai e de zis…? Cand pariez de doua ori pe egalurile Argentinei, cand pun egal la Uruguay- Africa de Sud si Forlan se distreaza cu ”bafana bafana”( doamne, nu mai suport expresia asta!!!), cand sunt atat de dobitoc si inconstant incat pun egal la Franta desi am zis inainte de Mondial ca Franta nu face punct, cand campioana europeana e umilita de bancherii crescatori de vaci, mai pot sa am vreo pretentie ca am cat de cat habar de fotbal…?

Nu mai pot, dar nici nu ma las! Pronosticuri pentru azi si maine:

Germania- Serbia 1

Sua- Slovenia 1

Anglia- Algeria 1

Ghana- Australia 1

Olanda- Japonia 1

Camerun- Danemarca 2

( si sa vezi acum cum curg egalurile…)

In final, vreau sa imi cer scuze celor care s-au inscris deja in Campionatul Mondial de Pronosticuri si cu care n-am mai interactionat deloc si sa-i linistesc spunandu-le ca totul se noteaza, se ia in considerare, se calculeaza… Daca nu ma credeti, cautati-l pe colegul Dan Istratie pe Facebook si aveti acolo clasamentul actualizat, tot ce va trebuie… Eu nu prea pot sa comunic ca sunt la dracu’ in praznic, la tara( pardon, pe acasa, la parintii mei, pe care ii iubesc si ii respect), unde internetul e la fel de rar ca spalatul pe dinti.

18 Comments

Filed under Sport

18 responses to “Nu mai zic nimic

  1. eu ti-am zis ca argentina o sa castige campionatul:P la pronosticuri nu ma bag ca nu am rabdare sa vad cine cu cine sau cand se joaca :d

  2. jelly

    Ghana- Australia – 2

    Olanda- Japonia 2

    Camerun- Danemarca 2

    deci dupa meciurile de vieri si azi nici nu ma mai uit la cine joaca …o sa scriu ce imi vine ….

  3. sunt foarte dezamagita de germania… 😐

    Olanda – Japonia 1 ca pe noi oricum ne bat intruna
    Ghana – Australia x
    Camerun – Danemarca 2

    • si pe mine m-a dezamagit germania…si apoi anglia…. si franta cu o seara inainte….:-<….dar colegu' nu ma dezamageste…:d ramane in urma cu stoicism

  4. anglia algeria 1
    ghana australia 1
    olanda japonia 1
    camerun danemarca 2
    slovacia paraguay 2
    italia nouazeelanda 1
    brazilia coasta de fildes x
    portugalia corea de n 1
    chile elvetia x
    spania honduras 1

  5. Jelly, nu stiu daca asta e vreo tactica de-a lor sa-si pastreze fortele inainte de meciurile cu adevarat importante, sa se fereasca de accidentari, cartonase galbene sau mai stiu eu ce, dar imi dau toate pronosticurile peste cap si ma enerveaza! cat despre colegu’… daca ii place sa parieze periculos, eu ce sa-i fac? ;))

  6. si ia sa mai bag niste meciuri, ca probabil iar n-o sa mai am net pana cine stie cand…

    Slovacia – Paraguay 2
    Italia – Noua Zeelanda 1 (cu multa strangere de inima)
    Brazilia – Coasta de Fildes 1

    Portugalia – Coreea 1
    Chile – Elvetia 2
    Spania – Honduras 1

  7. nu ai ce sa faci, am impresia ca acest campionat este printre cele mai proaste din toti anii. goluri putine, faze de poarta la fel, vuvuzelele nu le suport. ce sa mai, un cm de rahat, parerea mea

  8. slovacia paraguay x
    italia nouazeelanda 1
    brazilia coasta de fildes 1
    portugalia corea de n x
    chile elvetia 1
    spania honduras x

  9. ai dreptate, sunt fata si totusi mai pun si eu la pariuri sportive. degeaba…

  10. Mexic contra Uruguay – 2
    Franța contra Africa de Sud – 1
    Nigeria contra Coreea de Sud – x
    Grecia contra Argentina 2

    pana acum am nimerit unu pe zi…dar azi trisez. mi-am consultat globul norocos …pe toate le iau 😀

  11. continua concursul? sper ca da, de aceea urmatoarele pronosticuri:
    mexic uruguay x
    franta africa de sud 1
    nigeria corea de sud x
    grecia argentina 2
    slovenia anglia 2
    sua algeria 1
    ghana germania 2
    australia serbia 2
    danemarca japonia 1
    camerun olanda x
    slovacia italia 2
    paraguay noua zeelanda 1
    portugalia brazilia x
    corea de nord coasta de fildes 2
    chile spania 2
    elvetia honduras x

  12. Mexic – Uruguay risc si pun 1, fiindca am incredere in spiritul latino care n-o sa se multumeasca cu un egal
    Franta – Africa de Sud x
    Nigeria – Coreea de Sud 2
    Grecia – Argentina 2

  13. SUA – Algeria 1
    Slovenia – Anglia 2
    Australia – Serbia 2
    Ghana – Germania 2

  14. SUA – Algeria 1
    Slovenia – Anglia 2
    Australia – Serbia 2
    Ghana – Germania 2

  15. Pingback: Lepşesc iar! « joy

  16. să vedem…..
    Paraguay contra Noua Zeelandă 1
    Slovacia contra Italia – x
    Camerun contra Olanda 2
    Danemarca contra Japonia 1

    bre adiţă…..mătăluţă nimic nimic

  17. Paraguay – Noua Zeelanda 1
    Slovacia – Italia 2
    Camerun – Olanda 2
    Danemarca – Japonia 1

    si dragii mei americani, yes we can!

Leave a Reply

