Show must go on


Nu va speriati, nu va impacientati, nu strigati dupa ajutor! N-am murit, nici pe departe… Si nici la concursul cu pronosticuri n-am renuntat, chiar daca in ultimele doua zile nu le-am mai dat aici pe blog si le-am dat pe Facebook acolo unde se tine si evidenta ierarhiei zilnice de catre colegul Dan Istratie. Am ratat totusi doua pronosticuri astazi pentru ca am dormit ca bou’ vreo patru ore si ceva in miezul zilei si m-am trezit cand deja Anglia-Slovenia si Algeria-Sua incepusera de cateva zeci de minute. Inutil sa mai spun ca aveam de gand sa pariez pe victoriile englezilor si americanilor, victorii care s-au si petrecut. Ce sa-i faci, asa e in tenis!

Oricum eu in continuare ma declar multumit de palmaresul meu de pana acum, chiar daca ocup momentan un loc ce poate fi privit ca modest in clasament, 11 din 11. Sau ultimul loc daca sunteti chiar cusurgii.  Nu uitati, razboiul inca nu s-a sfarsit! Oi fi pierdut eu vreo doua-trei, cinspe, douazeci de lupte, dar razboiul e inca deschis!

Si ca sa ma asigur ca nu mai ratez maine si poimaine vreun pronostic din prostie sau din lene, le dau acum pe toate:

Italia-Slovacia 1

Paraguay-Noua Zeelanda 1

Olanda-Camerun 1

Japonia-Danemarca 2

Brazilia-Portugalia X

Coasta de Fildes-Coreea de Nord 1

Spania-Chile 1

Elvetia-Honduras 1

3 Comments

Filed under Sport

3 responses to “Show must go on

  1. Eu am ajuns sa nu mai pot sa-mi tin ochii deschisi pe la 12 noaptea si tot ma trezesc dupa 11 jumate dimineata, deci… Aerul e mai curat acasa!

  2. Daca esti interesat de un schimb de link, adauga-ma in blogroll cu numele Blogdan.info, si anunta-ma sa te adaug si eu. Mersi!

    adresa blogului: http://blogdan.info

  3. Coreea de Nord – Coasta de Fildes x
    Portugalia – Brazilia 2
    Chile – Spania x
    Elvetia – Honduras 1

Leave a Reply

