Cine a pus leapsa in drum…


…ala a fost clar om nebun! Pai primii o leapsa, bai vericule, de imi statu respiratia in loc. De-aia, de te provoaca la filozofeli, la profunzimi, nu alta. Vinovata? Eterna si fascinanta Joy, bineinteles! Bine, ca nu si-a gasit omul deloc, dar deloc si ca o sa-i macelaresc leapsa de nici n-o s-o mai recunoasca si nici n-o sa ma mai caute vreodata pentru demersuri de genul asta, o sa se vada in ceea ce urmeaza… Deci:

SUNT… Prost! Nu va e clar…?

AS VREA… doua bilete la concertul Guns’ n Roses la Bucuresti… Dupa care pot sa mor linistit.

PASTREZ… cetatenia romana. Pana cu prima ocazie care se iveste…

NU IMI PLACE… caldura vara si frigul iarna. Oare asta ma face si pe mine un geniu neinteles, ceva…?

MA TEM… sa nu-mi rup gatul cand intorc capul pe strada dupa pitzipoance, sa nu ma inec in cada, sa nu ma prabusesc cu masina si sa nu intru in vreun stalp cu avionu’.

AUD… Florin Salam. Cu Denisa parca. Acum aud o bufnitura. Si o injuratura. E naspa vecinu’. Nu stie de gluma…,  Ca cica puteam sa-i sparg capu’ cu piatra… Daca i-as fi spart casetofonul eram mai fericit… Ei, lasa, ca am timp sa-mi exersez mana…

IMI PARE RAU… de voi,astia, care va irositi cinci minute din viata citindu-mi mie tampeniile. Ce dracu’, ma, voi n-ati aflat ca exista Click.ro si Cancan.ro…?

IMI PLAC… cocalarii. Uneori in sange, uneori mai bine facuti.

NU SUNT… nici rasist, nici xenofob, nici misogin. Numai ca pe tigani i-as bate, pe unguri i-as izgoni din tara si pe femei… le-as adora si le-as respecta( ca stiu ca publicul cititor majoritar al blogului astuia e alcatuit din fete).

CANT… mai bine ca Ricky Martin si arat mai bine ca Marcel Pavel. Ehe, unde as fi fost daca era invers…

NICIODATA… in viata nu m-am dat batut/ si mereu am luat-o de la inceput… Mama ma-sii de vecin! Tot n-a dat si el casetofonul ala mai incet… Si mi se termina pietrele…

RAR… beau alcool. Cel muuult de doua-trei ori pe ora, de sapte-opt ori pe zi, de cinci-sase ori pe saptamana.

PLANG… ori de cate ori curat ceapa. Oi fi ecologist, sau ceva…

NU SUNT MULTUMIT… de fizicul meu. De-aia fac halbere intens, dorm doar 14-15 ore pe zi si alerg din casa pana in masina.

SUNT CONFUZ… ori de cate ori am intruniri mai lungi cu vechii mei tovarasi Jack Daniels si Johnny Walker.

AM NEVOIE… de o functie inalta, de un sef inrudit cu mine si de un contract de munca nerealizat pe drepturi de autor.

AR TREBUI… sa mai fac rost de niste pietre! Ca astea s-au terminat. Si casetofonul lu’ nea vecinu’ parca e blindat!

Aaaaaahhhhhhh, am reusit! Am terminat leapsa! Si nu mi-a luat decat vreo trei zile… Lasa, Gabriella, ca o sa ti-o platesc eu cu varf si indesat, mai devreme sau mai tarziu!

Bai si ce as mai da-o si eu mai departe la cativa antipatici din blogroll… Numai ca la cum imi merge netul, am mai multe sanse sa ma citeasca Mircea Badea si s-o preia din proprie initiativa… Asta e! Daca esti careva masochist care ma citesti in clipa asta si vrei cu tot dinadinsul sa te chinui si sa te torturezi, ai permisiunea mea sa preiei leapsa!

13 Comments

Filed under Online

13 responses to “Cine a pus leapsa in drum…

  1. penultimele pronosticuri:
    Uruguay Olanda 2
    Germania Spania 1

  2. mie mi-a placut tortura asta, si avem doi prieteni comuni…cei doi jei Daniels si Walker, si as servi si eu niste cocalari in sange, si ei ce mai as vrea si io bilete la Guns’n Roses si ….

  3. Hahaha… rau ai facut ca n-ai pasat-o! 🙂 🙂 🙂

  4. jelly

    germania spania 2

  5. jelly

    uruguay olanda 2

  6. pt ca voi fi plecata -castigatoarea campionatului mondial va fi olanda….mi-a soptit o caracatita

  7. oana

    Olanda – Spania 2, desi evident indoielile si sperantele sunt mari…
    Uruguay – Germania 2!!

  8. ultimele pronosticuri:
    uruguay germania 2
    olanda spania 2

  9. Pingback: Apa trece, din România ce-o să mai rămînă? România are nevoie de soluţii, nu de campanii de imagine!!!!!! « joy

  10. De ce-ti mai trebuiesc bilete la concertul Guns’ n Roses, daca il asculti pe salam si pe denisa nu inteleg…eu as sta cu castile in urechi ascultand Radio 21.
    Stiu ca exista Click.ro si Cancan.ro, dar duminica nu-i citesc nici de nebuna.
    Cocalarii…astia au grasimi, nu? nu ma incumet sa gust de frica sa nu ma ingras, daca as avea masina as alerga si eu pana la ea, asa nu prea fac sport decat de cca 3.4 ori pe luna, cand vine si prietenul meu pe la mine.
    As vrea si eu sa aibe ziua 48 ore sa pot dormi ca tine 14, 15…wow ce bine ar fi daca nu ar suna telefonul…
    Functie inalta…??? incearca cu o scara de bloc…administrator e perfect….stai acasa si iti aduc vecinii banii…ce zici? nu-i o idee buna? al nostru si-a facut o vila la 10 km de Bucuresti de sta mata-n coada.
    Sunt eu DeMenta, dar n-am a-ti preiau leapsa…am scris ceva deja de aseara…in stilul meu despre leapsa….
    O zi buna sa ai! si da-l in puii mei de vecin!

  11. Cine a castigat concursul de pronosticuri?

  12. De ce-ti mai trebuiesc bilete la concertul Guns’ n Roses, daca il asculti pe salam si pe denisa nu inteleg…eu as sta cu castile in urechi ascultand Radio 21.Stiu ca exista Click.ro si Cancan.ro, dar duminica nu-i citesc nici de nebuna.Cocalarii…astia au grasimi, nu? nu ma incumet sa gust de frica sa nu ma ingras, daca as avea masina as alerga si eu pana la ea, asa nu prea fac sport decat de cca 3.4 ori pe luna, cand vine si prietenul meu pe la mine.As vrea si eu sa aibe ziua 48 ore sa pot dormi ca tine 14, 15…wow ce bine ar fi daca nu ar suna telefonul…Functie inalta…??? incearca cu o scara de bloc…administrator e perfect….stai acasa si iti aduc vecinii banii…ce zici? nu-i o idee buna? al nostru si-a facut o vila la 10 km de Bucuresti de sta mata-n coada.Sunt eu DeMenta, dar n-am a-ti preiau leapsa…am scris ceva deja de aseara…in stilul meu despre leapsa….O zi buna sa ai! si da-l in puii mei de vecin!
    +1

  13. daca doresti sa facem link exchange cu siteul http://www.filmeonlinegratis.gougou.ro cu titlul “filme online gratis subtitrate” daca esti de acord astept mailul tau cu numele siteului si titlul cu care doresti sa te adaug
    mersi

Leave a Reply

