Daca doriti sa mai si cititi…


Atentie! Urmatoarele linkuri nu le sunt adresate celor pe care ii apuca ametelile atunci cand pun mana pe o carte, pe care ii ia cu dureri de cap atunci cand citesc un editorial fara poze cu Simona Sensual sau Ricky de Dorobanti sau care dau din colt in colt atunci cand trebuie sa lectureze de la un cap la altul o fraza care contine mai mult decat un subiect si un predicat verbal!

Acestea fiind spuse, astazi am pentru cei care nu se regasesc in descrierile de mai sus trei articole bune, bune de tot:

1. http://renne.ro/divertisment/moartea-madalinei-manole-noi-teorii-si-ipoteze/

Bine, ca asta nu e atat bun, cat e al meu. Si am nevoie de vizualizari, asa ca dati click ca va sparg, sa moara Madalina Manole!

2. http://transildania.wordpress.com/2010/07/20/despre-o-manipulare-pesedista/

Asta e din obligatie, dar nu numai…

3. http://www.romanialibera.ro/actualitate/dobrogea/cum-a-fost-salvat-galatiul-de-la-dezastru-194045.html

Asta in schimb e unul dintre cele mai tari articole pe care le-am citit in ultimul timp. Si lasand la o parte faptul ca n-aveam habar ca mai exista Romania Libera cam de pe vremea cand Basescu era inca marinar, e si destul de bine scris. Oricum povestea e absolut senzationala! E genul de poveste care ar trebui sa tina capul de afis al stirilor, genul de poveste care sa ne faca pe toti sa ne punem ceva intrebari si sa ne schimbam modul de a privi omul de rand si muncitorul simplu… Genul de poveste care pana la urma nu lasa loc de comentarii si dupa a carei lecturare nu poti decat sa-ti doresti sa-i strangi mana omului aluia si sa-i multumesti ca exista! Nea Sandu Gheorghiu, esti eroul meu!

2 Comments

Filed under Online

2 responses to “Daca doriti sa mai si cititi…

  1. hai ma ca eu cantam numai “fata draga nu fii trista” cand eram mica… oricum m-ai facut sa rad si sa ma si simt prost ca rad de cineva care a murit in acelasi timp! totusi eu cred ca varianta cu inscenarea mortii e cea mai plauzibila! nu stiu cum de nu m-am gandit eu insami la asta pana acum!

  2. da da stiu ca nu am castigat dar te-am batut(ca toti ceilalti )dar am o rugaminte daca poti in primul rand sa intri pe linkul urmator http://www.petitieonline.ro/petitie-p20866051.html si sa bagi si tu acolo numele tau si ce mai cere. si daca iti poti folosi talentele de promoter sa dai mai departe si pe la altii .
    nu e pentru mine personal e pentru romania, pt copii tai daca vei avea….e pentru cultura
    p.s.
    in sfarsit gata cu pauza ca am tampit pana acum intrand si gasit acelasi post antic si de demult

    FELICITARI TRANSILDANIA

Leave a Reply

