Organizatorice


Gata! Dupa vreo treiji de ore de aranjare, zugraveala, varuire, pot sa spun ca sunt aproape multumit de modul in care arata blogul. Am schimbat tema, am adaugat pagini sus( ”contact” ca un important si cautat ce sunt, ”despre eu” cu date biografice cruciale despre subsemnatul si ”despre schimburi” pentru toti blogarasii si blogaritatele care ma freaca la melodie cu linc ixceingiuri care de care mai ”profitabile”).

Am eliminat si multe din linkurile de la blogroll, pe diferite considerente, de la bloguri care nu mai existau sau pe care nu se mai scrisese de pe vremea paltonului si pana la bloguri pe care pur si simplu nu le citeam sau care pur si simplu nu-mi placeau si am zis sa nu ma mint singur si sa nu va mai mint si pe voi. Cu ocazia asta, am schimbat si politica blogului, nemainteresandu-ma numarul de vizualizari intamplatoare aduse de cine stie unde, pingurile, trackurile si alte de-astea. Asadar si prin urmare, daca pana acum erati in blogroll pe aici, iar acum nu va mai regasiti, nu e o greseala, nu e o incurcatura, pur si simplu you’re not good enough!

Am scos si bannerul cu Zelistu’, si nu pentru ca mi-ar fi fost rusine cu pozitia pe care cazusem( undeva sub locul 1100), ci pentru ca mi-am dat seama de irelevanta completa a unui top prost facut, in care ba apareau, ba dispareau linkuri, in functie de cum batea vantul, iar metodele de calculare ale ”punctajelor” erau cel putin rupte din Star Trek.

Am scos si marea majoritate a reclamelor, nu de alta, dar mi-era deja tarsa sa ma imbogatesc asa usor de pe urma voastra si am mai lasat doar vreo cateva cu locuri de unde va puteti procura carti si alte cestiuni de cultura.

In fine, am adaugat si un sistem de acordare a unor calificative postarilor de pe-aici-sa, un buton de search si un like pe acolo pe la sfarsitul postarilor, pentru cazul destul de improbabil in care scrierile mele nu va provoaca doar greata si repulsie. De asemenea, promit sa fiu mai aproape de cititori( mai ales ca sunteti asa putini) si sa raspund mai mult si mai prompt la comentarii.

Exista posibilitatea sa mai intervina mici schimbari pe ici, pe colo, in eventualitatea in care o sa mai am vreodata cheful masochist sa mai umblu pe la WordPressu’ asta nenorocit, dar in mare cam asta e noul BlogdeProst, mai acid, mai intepator si chiar mai putin prietenos! Citeala placuta!

3 Comments

Filed under Prost mai sunt...

3 responses to “Organizatorice

  1. Pingback: Organizatorice - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Bine faci!
    Și eu îmi primenesc blogul din când în când, mai scot, mai adaug…
    Văd că încă mai sunt în blogroll. Ce bine c-am intrat acum! Sper c-am scăpat de ”extragerea” de toamnă! 😀

Leave a Reply

