Metrofrecs Sereleu


Se scumpi mancarea, se scumpi bautura, se scumpira toate. Intelesai, crescu teveau’, niste baieti de la guvern avura nevoie de bani sa mai acopere ce a furat. Toate bune si frumoase pana aici, n-avusei nimic impotriva. Ba, da’ cand vin niste jeguri care ofera niste servicii de toata jena, in conditii de Papua Noua Guinee si imi spun mie cat am eu drept sa ma dau cu metrou’ pan Bucuresti, sta sa-mi explodeze capu’!!!

Practic, cum ar veni, conform noilor tarife Metrofrecs, eu, ca elev sau student, am dreptu’ la 62 de calatorii pe luna. Ceea ce,la un calcul matematic simplu chiar si pentru mine, da fix vreo doua calatorii pe zi. In afara de luna februarie, in care ne lafaim si avem cateva zile in care putem sa facem chiar si 3 drumuri. Revenind la calculele mele, 2 drumuri pe zi, adica fix pana la si de la facultate, ca un student model ce sunt. Daca am si eu chef sa ies la un cico dupa ce am trecut si eu pe acasa si am facut un dus, conform baietilor astia, ar trebui ori s-o iau pe picioare, ori sa astept dracu’ weekendu’, ce atatea cicouri…?

Mai statui io, ma mai gandii si ce-mi zisei. Bai, eu sunt baiat caruia ii place sa intinda o mana de ajutor( mai ales cand vine vorba de talhari care-mi baga mana-n buzunar pana la cot). Hai sa le dau metrofrecsilor cateva sfaturi de reduceri ale cheltuielilor si crestere a veniturilor, daca tot i-a lovit asa criza:

1. Cartela cu o juma de calatorie. Intri in metrou, ai de mers sase statii, mergi in schimb trei si de acolo o iei voioseste la picior.

2. Cartela cu numar fix de statii. Mergi doua statii, platesti intr-un fel, mergi zece, platesti altfel.Pai cum adica tre sa ajungi de la Brancoveanu la Iancului? Muta-ti si tu ori facultatea, ori caminul, ori prietenii in alta parte… Nu-ti convine, fa-ti metrou!

3. Cartela de mers in picioare. Platesti mai putin, da’ n-ai voie sa stai pe scaun in metrou. Bine, nu ca ai prinde vreodata loc pe scaun, dar oricum…

4. Programul ”Primul metrou”. Sau cine se trezeste de dimineata, ajunge unde vrea. Daca te-ai trezit inainte ca soarele sa-si mijeasca ochii si ai prins metroul de ora cinci( sau cinci jumate, cum are chef functionarii Metrofrecs), ai reducere 0,1%. Nu e mult, dar e ceva…

5. Programul rabla. Ai un metrou mai vechi acasa, model 1310, cu care obisnuiai sa te duci la munca sau la scoala pe vremuri. Adu-l la Metrofrecs si primesti aproape gratuit o cartela de o ora.

6. Abonamentul in rate sau in leasing. Iei acum, platesti la pensie… Daca mai vine…

7. Concursuri cu premii ”Risti si castigi”. Te arunci in fata metroului, iar daca supravietuiesti primesti o targa cu sigla Metrofrecs si o vesta originala Scorseze. Daca nu supravietuiesti, primesti abonament pe viata pe linia Militari-Pantelimon.

8. Vagoane V.I.P. pentru cei ce-si permit sa plateasca abonamentele nelimitate si vagoane sociale curatate o data pe epoca si dotate cu cate un scaun si o scandura pentru restu’.

9. Suprataxa de bagaj. Cine cara in mana mai mult de un caiet sau carte, pac plateste mai mult! Si ce daca ai mai multe cursuri la scoala sau facultate…? Alege-ti, tata, prioritatile!

10. Suprataxa de greutate. Orice calator Metrofrecs care cantareste mai mult de 8o de kilograme plateste un leu pe kil. Nu de alta, dar deterioreaza bunatate de scaune…

Share

4 Comments

Filed under Multi prosti...

4 responses to “Metrofrecs Sereleu

  1. Pingback: Metrofrecs Sereleu - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. mai e si abonamentul lunar cu numar nelimitat de calatorii, da ala-i 50 de lei. desi stau acum si ma gandesc, ne dau reducere si la asta,nu?…
    totusi eu zic sa nu le mai dai atatea idei, ca s-ar putea sa le ia in serios!

  3. foarte tare :)) adevaru’ e ca si pe mine ma cam enerveaza guvernul, dar sunt inca mica, nu am drept de vot, deci nu ma pot pronunta, hehe 😀

  4. 😛 ar mai fi idei: sa consumi o calatorie dus si sa dormi undeva in jurul facultatii,pe banca in parc de ex, iei prietenii la rand si uite asa economisesti cate ceva. Mda, am uitat ca vine iarna…

Leave a Reply

