Vrea cineva la film cu un leu?


Se da urmatoarea oferta:

– bilet la film la Movieplex Romania

– biletul poate fi folosit la orice film, inclusiv avanpremiere si treideuri, in orice zi pana la 31 octombrie

– poti achizitiona pana la doua bilete pe un acelasi nume

– pe langa bilet ti se mai da si un popcorn mic

Toate astea la 1 leu!!!( un bilet-un leu, daca iei doua-logic doi lei, nu?)

Si tot ce trebuie sa faceti e sa intrati pe saitul Fundeal.ro, sa va inscrieti si sa confirmati plata( de 1 leu repet!!!) de pe un card sau prin transfer bancar.

Bun, bun, va intrebati, si care e smecheria? Pai smecheria e ca trebuie sa va inscrieti acum! Sau in urmatoarele 35 de ore( and counting…). Alta smecherie eu n-am mai detectat… Bine, oi fi eu Prost…Ce mai asteptati, fratilor? Si ce mai vreti mai mult de atat?

A, si daca va intrebati mie ce-mi iese la faza asta pentru ca ma stiti ca sunt profitor si materialist, sa stiti ca n-am primit niciun ban de la Fundeal astia sa le fac reclama. In schimb, fac apel la onestitatea cititorilor mei si sper ca unuia din voi cei care veti profita de oferta asta i se va face mila de mine si-mi va oferi unul din cele doua bilete pe care le puteti achizitiona. Nu de alta, dar asa chiflar cum ma stiti am niste carduri in portofel pe care si-au facut cuib paianjenii de lipsa de folosinta…

Deci, facem in felul urmator… Intrati pe Fundeal( astia care aveti macar 2 lei pe card), comandati de acolo doua bilete, imi dati si mie un semn si iesim impreuna la film… Hai ca dau si eu cola sa mearga langa popcornu’ ala!

Share

1 Comment

Filed under Online

One response to “Vrea cineva la film cu un leu?

  1. Pingback: Vrea cineva la film cu un leu? - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

