Top 10 motive pentru care vreau la munte


Cum stateam eu cu covrigu’ de trei zile langa mine si cu iaurtul cu bifidus esensis la capul patului si ma rugam sa dea dracu’ odata gol rusii cu danejii la juniori sa castig si eu la pariuri si sa nu mai mananc decat iaurt si covrigi, ma paleste o dilema. Oare cu cine face Piticu’ banking?! Si intru la el pe blog si caut, si caut, si caut si nu gasesc, bai frate. In schimb, gasesc o postare cu nu stiu ce concurs. Pai eu, de cand ma stiu, am strans etichete la fruti fres, am razuit, am participat la trageri si rastrageri la sorti, doar, doar mi-o da si mie cineva o pomana… Pana acu nu s-a intamplat, dar cum nu se stie niciodata, zisei sa ma inscriu si eu si la concursu’ asta, poate, poate…

In primu’ rand( ca sa nu uit, ca de cand nu mai mananc mi s-a dus dracu’ si memoria)  sa va zic ca organizatorii concursului sunt baietii astia si ca premiul e un weekend pentru doua persoane la Cheile Rasnoavei.

Cat despre postarea in sine, m-am gandit sa va prezint de ce as vrea eu sa merg la munte cand ma fac mare:

10. Ca sa scap si eu doua zile de plimbatu’ cu Reatebeu‘ prin Bucuresti, Reatebeu in care din doua in doua minute se pune reclama aia geniala cu ”farmacia inimii cateeeeeeena”.

9. Pentru ca, dupa doi ani si ceva de infruntari cu lupii din Rahova, mistretii din Salajan si hienele de Colentina, ma gandesc ca orice creaturi peste care as da eu pe acolo m-ar coplesi cu blandetea lor.

8. Pentru ca nu mai suport durerea pricinuita de vestea mortii mamei lu’ Maria Sa Basescu si am nevoie de putina recuperare undeva, la aer curat, unde sa-mi limpezesc mintea si sa incerc sa ma impac cu lumea asta cruda si cu soarta implacabila care tine sa-i ia intotdeauna pe cei mai buni dintre noi.

7. Pentru ca, daca tot vine viitura ungureasca peste noi, zic sa mor undeva frumos, undeva cu aer curat, undeva mai linistit.

6. Pentru ca am vazut eu in niste filme ca, atunci cand vine sfarsitu’ lumii( cauzat de un asteroid, o viitura, o criza economica, ceva), aia care sunt mai la inaltime au sanse mari sa supravietuiasca si sa repopuleze planeta. Nu ma intelegeti gresit, nu ma deranjeaza foarte tare daca mor, da’ aia cu repopulatu’ planetei suna interesant.

5. Pentru ca au pierdut rusii cu danejii la juniori dupa ce au condus pana in minutu’ 88 si mi-au scos banii de la pariuri din buzunar si nu mai am ce manca. Si ma gandesc ca au si astia pe la munte o caprioara, un iepure, un pitpalac, ceva sa vanez si eu si sa ma hranesc.

4. Fiindca pentru a ajunge la munte nu trebuie sa platesc taxa de autostrada de la Cernavoda, iar odata ajuns acolo nu-mi scuipa totii meltenii cu seminte in freza in timp ce incerc sa ma relaxez si nici nu trebuie sa ascult ”ai laic za trampet” si ”alor on dans” din cinci in cinci minute.

3. Pentru ca ma gandesc ca niste exercitii de tir cu arcul nu pot sa-mi strice pentru cand ma intorc in Bucuresti si nu vrea bou’ din parcarea de langa camin sa dea maneaua mai incet.

2. Pentru ca tot trage Nastase asta de mine sa ma duc la Congresul Psd sa nu-i ramana loja bloggerilor goala si eu nu stiu cum sa-l mai refuz. Mi-am schimbat mailu’, l-a aflat p-ala nou. Mi-am schimbat si numaru’ de telefon, l-a pus pe Hrebe sa ma localizeze prin satelit si mi l-a aflat si p-asta. Scapati-ma de nebun, fratilor!

1. Pentru ca pana acum credeam ca rapelu’, tiroliana si trekkingu’ sunt metode de teleportare din Star Trek sau creaturi cu sase picioare si doua perechi de… urechi din Razboiul Stelelor.

 

5 Comments

Filed under Online

5 responses to “Top 10 motive pentru care vreau la munte

  1. Si pentru ca-i al naibii de frig! La munte macar asta-i o obligatiune,nu un traumatism.

  2. Ar trebui facut un munte la Bucaresci. Cum au arabii sau japonezii..

  3. si eu tot la munte as merge, decat la mare..sunt mai multe avantaje;)

  4. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

  5. Pingback: Imi cer drepturile, nu vreau pomana, domnu’ Ciobica | Blog de Prost

Leave a Reply

