Culese dupe net( IX)


Bai nenica, am linkurile astea in schite de atata vreme incat unora le-a trecut si termenu’ de valabilitate… Dar cum nu-mi place sa se piarda nimic, eu tot vi le aduc in atentie si readuc in actualitate o rubricuta mai veche de pe blogul asta. Culese dupe net sau chestii tampite, haioase, istete sau interesante din tot onlainu’:

1. Deschid rubrica in buna traditie a mea, cu o recomandare pe interes, un site de masini cel putin misto, Masini.ro, la care colaborez incepand de ieri si in a carui sectiune de Formula 1, imi puteti regasi semnatura, de data asta cu numele din buletin si ma puteti citi cum ma dau eu serios, jurnalist si stirist.

2. Daca tot am inceput pe o linie zic sa mergem tot inainte si sa va recomand un alt site de masini, AutoMod.ro, din cel putin doua motive. Vorbeste despre masini in care n-o sa am vreodata ocazia sa calc, asa ca macar sa aud despre ele si pe acolo scrie un om foarte simpatic peste care am dat pe Tuitar, unu’ Sorin Grumazescu.

3. Trecem la Iutuburile de toate zilele si incepem cu o reclama buna, buna de tot:

4. O dedicatie pentru toti grevistii, pseudogrevistii si ultragrevistii:

5. Din izvoru’ nesecat al Britain’s got talent-ului:

( P-asta nu l-am gasit cu posibilitate de embed la preselectia ”Britain’s got talent” asa ca am pus o alta inregistrare…)

6. Si daca tot am ajuns la Michael:

7. Imnul expulzatilor din Franta, cel putin la fel de bun ca deja celebrul ”KK-maka”:

8. Si una care ma unge la suflet. Din ”inocenta” angajatilor la stat:

Share

Leave a comment

Filed under Online

Leave a Reply

