Am eu fata de Super Blog…?


Din ciclul ”nicio zi fara sa cer de pomana de la cineva”, azi iar ma inscriu intr-un concurs. Si nu orice fel de concurs. Concursul intitulat sugestiv ”Superblog”. Bine, ca ma inscriu asa in doru’ lelii, ca pana si eu sunt constient ca blogul asta e oricum, dar super sub nicio forma. Plus ca eu n-am facut nimic super in viata vietilor mele… Am facut Prostii, am facut tampenii, am facut poate chiar si lucruri mediocre. Maxim am facut lucruri bunicele. Ba, da’ super n-a fost nimic la mine, din ziua in care am iesit din ou si pana in ziua in care am fost la facultate sa ma inscriu in anul trei( adica azi).

Si dupa ce ca n-aveam nicio sansa la concursul asta by default, mai plec si cu handicap. Pe sistemul ”Prostu’ nu e Prost destul pana nu e si retard” ma gasii sa ma inscriu si eu acu cand s-au dus deja 1o probe din 40. Ei, or avea dracu’ si-astia premii de-alea de consolare, de gen un baton de ciucalata si o sticla de suc la 0,25. Macar cu atat sa ma aleg si eu…

Moama, si eu acu vad… Sunt aproape 150 de bloguri inscrise… Hai, s’il vous plait, monsieurs, macar sa nu termin ultimu’!

P.S.: Apel catre cititorii BlogdeProst. Daca vedeti pe undeva vreun concurs pentru bloagari, cu premii masini, telefoane, excursii, haine la mana a doua, hartie igienica, mancare expirata, suc la plic, orice, dati, bre, un semn! Sa stiu si eu din timp, sa nu ma mai inscriu pe la concursuri cand sunt gata sa se termine…

Share

4 Comments

Filed under Online

4 responses to “Am eu fata de Super Blog…?

  1. Pingback: Am eu fata de Super Blog…? - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: ‘T-ai dracu’ cu Super Blogu’ vostru « Blog de Prost

  3. Cofzeel,Inrnliomente é só mais um caso de transferência de renda!!!!Depois os jornais dos USA e EU falam mal do Brasil e a "Nossa Esquerda" fica indignada!!! MAMADORES!!!!JulioK

  4. Nej, jeg leder ogsÃ¥ pt lige efter nogen der har “rigtige” billeder af dem. Men jeg tror det ikke… hvis man kigger pÃ¥ alle deres andre puder pÃ¥ webshoppen, sÃ¥ ser det ikke sÃ¥dan ud.

Leave a Reply

