Cinem-a pus. Episodul 1. Machete.


Titlu: Machete( un fel de cutito-sabie, buna de iesit cu ea noaptea prin Ferentari, la sight seeing)

Distributie: Ala negru de taia la greu; niste bunaciuni; o ex-bunaciune naspa( Lindsei Lohan); un bed gai mai gras decat Piedone( primaru’, nu actoru’); unu’ de seamana cu DeNiro, dar n-are cum sa fie DeNiro, ca joaca prea prost; multi expirati.

Nota: 5/10( sa nu mai ramaie repetent si anul asta Rodriguez)

Sfat: De urmarit pe buda dupa ce ati baut un kil de must( eu asa am facut si, chiar daca n-a facut filmul mai vizionabil, macar a mascat zgomotele)

V-ati intrebat vreodata cum e sa fii luzar o viata intreaga, toti sa te arda, in toate filmele sa mori inainte sa se incalte protagonistul, toate bunaciunile sa fuga de tine ca de Botezatu si, cand sa iesi la pensie, sa vina unu’ si sa-ti dea un rol principal, in care tu ii arzi pe toti, toate femeile moare dupe tine si toti interlopii te cauta, dar nu te prinde? Asta cred ca s-a intrebat si Danny Trejo( adica Machete) pana a venit Bobi Rodriguez si i-a pus scenariu’ de la filmul asta in fata.

Acu de unde sa stie Trejo ca ce i-a pus Rodriguez in fata intr-un dosar avea de fapt doua file A4 de scenariu si restu’ erau desene cu femei dezbracate si masini bengoase…? Omu’ a asteptat o cariera intreaga ceva, i s-a dat o chestie care semana macar cu ce astepta el si n-a mai pus intrebari… Cum nicio intrebare despre intriga filmului n-o sa va puneti nici daca vedeti filmul asta de la minutu’ saptispe incolo, nici de la minutu’ cinzesase incolo. Bine, ca daca chiar ati fost atat de dobitoci incat sa va uitati de la minutu’ treijidoi incolo, ati ratat-o pe Alba dezbracata in dus, fraierilor!

Ce mi-a placut:

  • bunaciuni
  • imagine si montaj bine facute
  • dialoguri si replici atat de tampite incat deveneau haioase
  • scena cu telefon mobil bengoasa la inceputu’ filmului( prietenii stiu despre ce vorbesc)
  • efecte speciale realistice( chiar l-au facut pe Seagal sa arate ca si cum inca ar fi viu)
  • politisti si bodigarzi atat de cretini incat poti sa juri ca Rodriguez i-a luat de la Buftea de la castingu’ pentru Dansez pentru tine

Ce nu mi-a placut:

  • bunaciuni prea imbracate
  • prea multi expirati pe metru patrat, incat te asteptai ca din clipa in clipa sa apara si Sergiu Nicolaescu si sa-i zica lu’ Machete:”Un fleac, i-am ciuruit!”
  • final jenant, de desen animat pentru prescolari , cu Steven Seagal in rol de Bugs Bunny si ala de semana cu DeNiro in rol de Elmer Fudd
  • metafore prea complexe( aia cu ou’ am incercat s-o descifrez o ora pe veceu, am cautat in Eliade, am cautat in Plesu, Liiceanu, nimic, tot n-am inteles-o)
  • ca mai avea un pic Rodriguez si punea si un japonez in rol de hispanic( inteleg Alba care mai seamana a corcitura de mexicanca, dar Seagal, frate, de unde si pana unde e ala mexican?)

Si ca sa-i vin putin in ajutor lu’ nenea regizoru’ pentru viitoarele proiecte, o sa-i arat mai jos cam cum trebe sa arate un mexican adevarat. Sa nu se mai creeze confuzii:

Share

7 Comments

Filed under Arte

7 responses to “Cinem-a pus. Episodul 1. Machete.

  1. dan


    daca ai rabdare sa urmaresti pana la urma iese ceva chiar misto:)) un cazan mexican

  2. Dan

    Luat la rece, filmul pare o mega-porcarie, insa daca-l intelegi pe Robert Rodriguez (Desperado, Once Upon a Time in Mexico, Sin City, Grindhouse si Planet Terror) ai sa vezi ca, de fapt, pe langa bunaciunile din film, fazele penibile, dialogurile banale, exploziile exagerate si toate cele, care par decupate din filme de categoria C, poate chiar D, exista si ceva mesaje transmise si ca totul e o parodie la filmele care chiar se iau in serios. De aia n-ai sa-l vezi niciodata pe Robert Rodriguez facand un film in genul Die Hard.

    P.S. Nu sunt fan Rodriguez si sunt putine filmele lui care mi-au placut, da’ ma gandesc ca nu fitecine scoate un film ca Sin City.

    • Da’ n-am zis ca filmu’ e o porcarie… Filmu’ e acceptabil. Dar tocmai luand in considerare alte filme de-ale lui Rodriguez, Machete e slab! Ah, si de pe lista aia taie repede Grindhouse, ca ala e film facut din doua bucati, Death Proof al lu’ Tarantino si Planet Terror al lu’ Rodriguez. Asa ca daca ai zis Planet Terror, e suficient. Iar Sin City-ul pune-l pe jumate asa, ca pe-acolo a avut muuuuuuuuuult sprijin Rodriguez de la Frank Miller.

  3. Pingback: Cinem-a pus. Episodul 1. Machete. - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. IngeruldePlatina

    “metafore prea complexe( aia cu ou’ am incercat s-o descifrez o ora pe veceu, am cautat in Eliade, am cautat in Plesu, Liiceanu, nimic, tot n-am inteles-o)”…Si eu m-am chinuit sa inteleg faza cu oul. Dar degeaba.

  5. Defender

    Esti simpatic, zau asa. Am dat intamplator peste blogul tau si am ramas profund impresionata de afirmatiile dumitale. Filmul acesta a fost creat pentru ca a fost cerut de public. De ce? Pentru ca nenea Rodriguez a facut un trailer fals pentru Machete, film care pe vremea respectiva nu era considerat nici “potential film”. Cu alte cuvinte, nu ai inteles filmul si nici nu aveai cum sa-l intelegi, pentru ca nu a fost facut pentru de-al de tine.

  6. ingerasha

    am gasit siteul tau prin google si am ramas uimita de calitatea lui

Leave a Reply

