Regatul meu pentru un vot


Cum va spuneam acu ceva vreme, niciodata nu m-am dat in laturi de la o pomana, o mila, un ban nemuncit, un cadou in produse, in natura, orice. De-aia ma si inscrisai la concursul asta, ca-mi facura cu ochiu’ premiile. Numai ca,de cand ma inscrisai eu, saitu’ sta mai mult cazut. In fine, acu-si reveni si zic sa nu fiu al dracu’ si sa ma iau inca de organizatori( va urma si asta la un moment dat).

Problema e ca, saitu’ fiind cazut si eu inscriindu-ma tarziu, ramasai dracului in urma si am o gramada de  voturi de recuperat. Asa ca o sa fac si eu ce fac niste baieti de douaj de ani in Romania si o sa cersesc voturi.

Mai intai, sa va explic putin procedura de vot ca am vazut ca e complicata pentru voi, astia care ati pus mausu’ in mana ieri, alaltaieri.

Pasul 1: Intrati aici: http://concurs.rca-ieftin.ro/clasament/

Pasul 2: Dati ctrl-f si in casuta care o sa va apara scrieti ori ”blog de prost”, ori ”prost”, ori ”viitorul suna ocupat”. Astfel o sa ajungeti automat la comentariul care face legatura cu postarea asta a mea.

SAU pentru cei cu mai mult timp liber:

Cautati manual pana dati de comentariul meu( momentan e pe la 12 voturi de-abia)

Pasul 3: Odata ajunsi la comentariul meu, o sa observati imediat sub el o chestiuta mica verde, ca un thumbs up( un deget in sus, pentru non-vorbitorii de engleza). Dati click acolo si gata!

Si acum, ca tot am zis ca imi fac campanie electorala, sa bagam si niste promisiuni. Daca o sa ma votati pe mine:

1. O sa asfaltez BlogdeProst si o sa acopar toate gropile.

2. O sa pun borduri pe marginea blogului, dupa care o sa le dau jos, o sa le pun la loc si tot asa.

3. O sa dau de mancare la toti cititorii blogului astuia gogosi. Ati mancat voi de la Iliuta, de la Baselu, de ce n-ati manca si de la mine…?

4. O sa va ofer o tara in care salariul minim sa fie de 2000 de lei si pensia minima garantata de 1500 de lei. Practic, va dau un ghid turistic al Europei si puteti sa va alegeti cam ce vreti voi spre vest…

5. O sa construiesc autostrade suspendate, metrou in fiecare oras si moluri la sate. Din lego…

6. O sa construiesc un guvern condus si controlat de o blonda ”priceputa” si ”meseriasa” la toate pozitiile. Stai asa, p-asta n-a facut-o deja cineva…?

7. O sa va asigur valori esentiale ca bunastarea, dezvoltarea durabila, consolidarea democratiei, securitatea nationala, echitatea sociala, responsabilitatea statului si a companiilor private, demnitatea romanilor si afirmarea vocii Romaniei in lume. Dupa care o sa ma intorc pe parte’a cealalta, o sa ma bag mai abitir in plapuma si o sa ma trezesc cand o sa sune desteptatoru’.

8. O sa dau tuturor micilor intreprinzatori cate 1000 de euro sa-si tina afacerea pe linia de plutire. Mi-am luat un Monopoly nou si m-am plictisit deja de el, asa ca nu prea am ce face cu banii…

Gata, bai, ce mai asteptati? Votati, votati si iar votati, dupa cum zicea si Lenin.

Share

2 Comments

Filed under Prost mai sunt...

2 responses to “Regatul meu pentru un vot

  1. Pingback: Regatul meu pentru un vot - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Manuel Cheța

    Ha, votat. Puterea lui cica.ro. Sper sa castigi. Daca tot vrei sa imi trimiti un miel digital de la ferma de pe facebook. 😛 Mult succes.

Leave a Reply

