Cine ia titlu’ anu’asta?


In prag de Helouin, cand cocalarii sunt la fel de machiati ca pitzipoancele si se cred culi prin cluburi, la partiuri, mi-am dat seama ca n-am mai abordat un subiect de mult. Este vorba de cloaca, pardon, de fotbalul din Liga 1. Si zic ca sa mai fac si eu niste vizualizari, sa mai am ocazia sa mai pun la taguri un Gigi, un Copos, ceva… Numai ca n-am chef sa scriu de astia, ca mi se umple tastatura de rahat… Asa ca va plesnesc un sondaj!

Simplu si la obiect:

 

*Nu uitati! Toate sondajurile se pot gasi si in pagina ”P.P.S.”, undeva sus in dreapta!

2 Comments

Filed under P.P.S.

2 responses to “Cine ia titlu’ anu’asta?

  1. Pingback: Cine ia titlu’ anu’asta? - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Timişoara, normal! Că locuiesc lângă stadion, şi trag băieţii pentru mine…

Leave a Reply

