Despre concursuri si alte aiureli


Naiv cum sunt( ce sa ma mai ascund, Prost cum sunt), am crezut ca ”marii” blogari ai patriei, asa analfabeti cum sunt, precum si organizatorii de concursuri pentru blogari, asa neprofesionisti cum sunt, pot arata un minim de bun simt si decenta si pot macar sa nu-si bata joc in cel mai mare hal de niste oameni.

M-am inselat!

La ce ma refer? La concursul asta, care a fost un fiasco din capul locului si care s-a incheiat chiar mai penibil decat m-as fi asteptat vreodata. Dar sa fim civilizati, sa respiram, sa fim calmi si sa prezentam niste fapte concrete, irefutabile, care nu pot fi contestate nici macar de Blogatu, cel care inventeaza si modifica regulamente dupa bunul plac:

1. Procesul de votare al concursului a tinut exact cat au vrut muschii unor personaje din juriu( subliniez ”unele”)  si atat cat a fost necesar ca un anumit blogar sa intre in primii 30 si sa poata castiga un premiu. Concret, in data de 3o octombrie, ora 23.59, adica atunci cand ar fi trebuit sa se incheie perioada de votare( a doua oara chiar), numitul Dani se afla pe locul 31 in ierarhie, si deci nu avea dreptul sa intre in jurizare. A doua zi, in jurul orei 11, organizatorii au ”binevoit” sa inchida in sfarsit procesul de votare. Surpriza, cu numitul Dani pe una din primele 30 de pozitii( 24 sau 26, nu mai retin exact). Si mai surpriza la anuntarea clasamentului dupa jurizare de azi, cand Dani se afla pe locul 2 si astfel obtine unul din premiile importante ale concursului.

Las la o parte calitatea postarii inscrise in concurs de Dani( care, intre noi fie vorba, ar face invidios orice elev retardat de clasa a doua). Nu asta e ideea! Ideea e ca postarea lui Dani nu trebuia sa intre la jurizare… As cere excluderea lui din concurs, dar cum nu ma amagesc, crezand ca n-au existat niste interese la mijloc, imi vad de treaba mai departe si nu mai zic nimic in privinta asta.

2. Cifrele de la procesul de votare de catre public sunt cel putin indoielnice, la ele umblandu-se masiv. Bunaoara, cunosc numerosi oameni care nu au putut vota comentariul meu, desi de pe ip-ul lor nu se mai votase acel comentariu inainte. In schimb, celelalte comentarii puteau fi votate bine, mersi. Sa ma mai refer si la cifrele de-a dreptul obscene din dreptul unor participanti, de 3000 si ceva de voturi? Lasa, ca iar imi bat gura de pomana…

3. Locul trei in clasamentul juriului a fost acordat in bataie de joc. Bunaora, dintr-o grava eroare, se intamplase ca postarea mea sa ajunga la egalitate pe ultima pozitie a podiumului cu o alta postare de mare angajament si incrancenare intelectuala, cea a distinsului Marius Sescu. S-a rezolvat rapid si aceasta mica scapare si subsemnatul a fost aruncat rapid pe locul patru, printr-o scamatorie de departajare de care ar fi fost invidios pana si Houdini. Mai e nevoie sa mai spun ca domnu’ Marius Sescu se intretine extrem de amical cu marea majoritate a membrilor juriului, in timp ce eu, de-a lungul timpului, am facut fatala eroare de a spune ce cred cu adevarat despre un Chinez sau un Arhi…?

Acestea fiind spuse, vreau sa multumesc juriului impartial, profesionist si competent, precum si organizatorilor la fel de profesionisti si competenti pentru minunatul Mp3 Player pe care cica l-am castigat la concurs prin ocuparea locului patru si pe care il refuz, invitandu-i in acelasi timp si pe jurati, dar si pe organizatori sa faca ceva mai util cu el, ca de exemplu sa si-l infiga adanc, dar adanc de tot in partile anatomice umflate de saorme. De asemenea, fie ca ma credeti, fie ca nu ma credeti, as fi refuzat orice premiu as fi primit la acest concurs, tinand cont de cele spuse mai sus.

In alta ordine de idei, vreau sa multumesc tuturor celor care m-au votat, precum si celor care n-au putut sa ma voteze, dar au incercat. De asemenea, vreau sa-l felicit pe castigator, Baiatul cu pizza, cel care a fost intr-adevar si de departe cel mai bun din concursul asta, cu aceasta postare( astuia n-ati prea avut ce sa-i faceti, nu-i asa, distinsi jurati?).

Inchei prin a aduce la cunostinta cititorului neutru din nou postarea mea participanta la concurs, cu rugamintea ca aceasta sa fie apreciata obiectiv, in raport cu cele ale lui Dani si Marius Sescu catre care am dat link mai sus( in special in raport cu al lui Marius, pentru ca Dani, inca o data o spun, n-avea ce cauta la jurizare). Deci, dragilor si dragelor, ziceti si voi, sunt eu nebun si vad conspiratii unde nu sunt…?

Share

25 Comments

Filed under Multi prosti...

25 responses to “Despre concursuri si alte aiureli

  1. In primul rand te felicit pentru premiul obtinut! In al doilea rand, acest concurs este un inceput. Problemele tehnice au fost motivul pentru care procesul de votare s-a prelungit pana la 11-12. Sper ca nu te-a dezamagit acest concurs si ca vei continua sa participi la concursurile RCA-Ieftin si nu numai. Articolul tau a fost unul deosebit si s-a numarat printre preferatele mele.

    • Tu macar ai citit postarea asta inainte sa lasi comentariul asta? Normal ca m-a dezamagit concursul si nu, n-o sa mai particip niciodata la un concurs RCA-ieftin sau la un concurs in care o sa fie acelasi juriu ca acum… Iar p-asta cu problemele tehnice sa i-o spui lu’ Mutu! Ce probleme tehnice au mai existat intre 25 si 30 de a trebuit prelungit concursul cu inca 12 ore…? Singura problema tehnica era ca nu intrase inca in primii 30 cine trebuia…

  2. 1. Si ce pot sa fac eu daca m-au votat prietenii si amicii dupa ora 12? E vina mea ca nu s-au inchis voturile? Nici nu eram acasa la ora aia. Vrei confirmare de la niste prieteni cu care am fost in oras? Si nu stiu daca e asa cum zici tu.

    2. Articolul meu a fost analizat si de niste jurnalisti, pentru ca lucrez in presa si pot sa zic ca am avut un feedback pozitiv. Nu cred ca e cazul sa ne legam de articolele altuia. Nu e frumos.

    3. Juriul a decis datorita articolelor, nu exista nici un interes la mijloc. Mai ales ca Sebi, Piticu si Blogatu care sunt baieti sinceri.

    Postul asta l-ai scris pentru ca ai cazut pe locul 4. Nervii si ciuda sunt de vina crede-ma.

    E grav daca te faci prost singur. Daca nici in tine n-ai incredere, atunci cum vrei sa reusesti in viata?

    Imi cer scuze daca s-a intamplat cum ai zis tu. Dar nu motiv sa faci ceea ce ai facut, si anume sa arunci vina pe toata lumea. De ce n-ai trimis mail atunci? La organizatori sau la careva din juriu? Sincer.

    p.s. “Mp3 Player pe care cica l-am castigat la concurs prin ocuparea locului patru si pe care il refuz, invitandu-i in acelasi timp si pe jurati, dar si pe organizatori sa faca ceva mai util cu el” Prin asta ti-ai dovedit caracterul.

    O seara placuta

    • 1. Eu unul m-as fi retras din concurs daca nu as fi fost in primii 30 sambata seara, dar as fi fost duminica dimineata. Dar ma rog, asta sunt eu…

      2. Am trimis vreo trei mailuri la organizatori pe durata concursului si la niciunul n-am primit raspuns nici pana in ziua de azi.

      3. I-am semnalat si lui Blogatu pe twitter ca votarea nu a luat sfarsit, desi e trecut de ora 12. Ghici ce a facut? M-a ignorat… Baiat sincer, ce sa mai.

      4. Cum spuneam si in postare, continutul articolului tau are o importanta minora. Putea sa fie si un capitol nou descoperit al Divinei Comedii, ideea era ca nu trebuia sa ajunga la jurizare. Punct.

  3. @blogdeprost: Am citit tot articolul si le voi transmite celor de la RCA Ieftin tot ce ai postat, daca nu ai facut-o pana acum. Nu vreau sa te oblig sa participi la vreun concurs la care nu-ti doresti. Problema e ca, desi ti s-a parut nedrept, concursul a fost corect. Unii castiga, altii pierd. Imi pare rau daca te-am dezamagit si sper ca asta sa nu-ti zdruncine increderea in concursurile din blogosfera romaneasca.

    • Bai Blogatule bai, tu ma omori cu comentariile tale! ”Unii castiga, altii pierd”? De ce n-ai zis si ca cerul e albastru sau mingea e rotunda…? Ideea nu era ca am castigat sau am pierdut eu si ce am castigat sau am pierdut eu… Ideea e ca pe locul doi la jurizare e un om care NU trebuia sa intre la jurizare, conform regulamentului!!!

    • @blogatu: Imi pare rau, dar nu ai dreptate. Cand regulile sunt facute inainte de inceperea concursului sau asa-zisului concurs, iar printre reguli este mentionata si ora de incheiere a votului, tot ce s-a votat dupa ar trebui sa fie ignorat. Cat e de greu sa ignori niste voturi in functie de ora de votare, in era tehnologiei in care ne aflam? Nici macar n-ai nevoie de tehnologie. Le pui pe toate in excel si pui un filtru.
      @Dani: Un vechi proverb spunea: “cine se scuza se acuza”. Exact asta ai facut tu aici. Normal ca nu erai acasa – cautai IP-uri noi pentru vot.
      @blogdeprost: Nu fii trist. In viata nu castiga totdeauna cine merita. Tu ai participat la o mizerie. A fost o mica gainarie la mijloc. Sa vezi cand o sa ti se intample lucruri mult mai nasoale in contexte mult mai absurde.

  4. anul trecut am participat si eu la un concurs cu tema intamplari amuzante cu masina. Ne-am rupt toti in fabulatie si in intamplari. Castigatorul a fost unul care a povestit cum s-a injurat soferul unui autobuz cu niste curve ca sa mentin exprimarea. Deci….

  5. Cam aşa funcţionează România, de ce-ar face blogosfera excepţie?…

  6. blogdeprost, dar premiul special pentru bloggeri e acordat in mod corect?

    • 1. Nu stiu cat de corect a fost din moment ce n-am inteles foarte bine daca a fost ales din tot concursul sau doar dintre bloggerii de sub primele 30 de locuri si daca a fost judecat de tot juriul sau doar de Blogatu… 2. Daca e sa ma refer strict la calitatea respectivei postari, aceasta a fost peste media concursului( ceea ce nu spune, insa, prea multe).

  7. Martha

    eu zic ca articolul de la Cati ca voi este peste tot ce a participat la acest concurs…de departe cel mai original si interesant articol;)

  8. @Bazaconii Imi place de voi ca va dati cu parerea, asa doar de dragul de a o face. Vezi ca nu e cazul sa folosesti proverbul ala pe mine. Nu ma cunosti nici macar 1%. Invata sa te uiti prima data in oglinda. De fapt ce ma mir, romanul e atotstiutor 😛

    @Blogdeprost Iti dau un sfat. Iti sugerez sa te concentrezi mai mult pe articolele tale si dupaia sa vezi “greselile” altora. Daca aveai un articol dinala irezistibil cu siguranta te votau toti, si luai locul 1 fara probleme. Mai ales cand e vb de Chinezu, Arhi, Visurat sau Piticu. In mare parte ei sunt profesionisti si voteaza articolele bune.

    Cum a spus un intelept o data “Investeste cat mai mult in dezvoltarea ta personala. Asa nu vei avea timp sa critici pe altii”.

    succes

    • @Dani: Ceea ce ti-am scris in comentariu, a fost pur si simplu la obiect (obiectul fiind comentariul scris de tine). Intr-adevar, nu te cunosc si mi-ar placea sa cred ca nu esti omul care a scris comentariul respectiv.

      Nu va cunosc pe niciunul dintre voi, nici pe tine, nici pe blogdeprost, nici pe blogatu. Daca te-a deranjat mesajul meu a fost pentru ca te deranjeaza echidistanta sau obiectivitatea, pentru ca nu poti accepta realitatea cand aceasta iti este nefavorabila. Eu nu am participat la concurs, si, dupa cum spuneam nu va cunosc, deci n-aveam de ce sa tin partea nimanui. Dar pe tine te-a deranjat opinia mea pentru simplul fapt ca nu te elogiaza pe tine. Cat despre datu’ cu parerea, scuze, dar eu asa am inteles bloggingul: sa pot sa comentez. Acum sunt aproape convins ca fie ai commenturile inchise pe blogul tau, fie le moderezi si le pastrezi doar pe cele care-ti sunt favorabile – cu toate ca nu voi testa asta.

      P.S.: Am citit articolul cu care ai participat la concurs. Articolul este extraordinar de bun. Blogdeprost a fost rautacios cand a facut comparatia cu un elev de clasa a doua. Din pacate, insa, daca la momentul regulamentar de inchidere a voturilor erai pe pozitia 31, si doar primii 30 se calificau, tu n-aveai ce cauta acum cu parasuta (sper macar ca pe asta ai ales-o din cele trei variante).

    • Nu stiu, cred ca e ceva in neregula cu tastatura mea sau ma balbai… CONTINUTUL ARTICOLULUI TAU ARE O IMPORTANTA MINORA! CONTINUTUL ARTICOLULUI MEU IAR ARE O IMPORTANTA MINORA! Nu vreau locul 1! Baiatul cu pizza a fost de departe cel mai bun! In schimb, TU NU TREBUIA SA INTRI LA JURIZARE! Gata, asta e ultimul comentariu pe care il mai las pe tema asta, ca deja ma oboseste!

      P.S.: Ziaristule, jurnalistule, filozofule, vezi ca ai chiulit de la lectia cu cratima de la scoala!

    • Paul

      Dragule, “dinala” nu se scrie asa. Inapoi la citit, mult citit…

  9. killer

    Am observat si eu ca la concursuruile astea cu jurizare castiga pe bune numai unu care a scris ceva special, care a rupt gura targului.In rest, castiga cine trebuie, cine e prieten cu (sau folositor pentru) cineva din juriu. De exemplu la munte cu panaitescu, concurs la care tu ai castigat(iar eu nu), a mai castigat si una care nici macar nu se inscrisese. Nu sunt doar un ofticat, mi-am dat seama ca o sa castigi inca din prima secunda, dar ma refer la restul din top3. Chiar, se mai tine wekendul ala la brasov(ca parca acu pe 5 era)?

    • N-ai de ce sa te superi… Pentru ca cica ar fi trebuit sa plecam maine, iar eu nici pana acum n-am fost cautat cu niciun fel de detalii legate de excursie… desi am trimis vreo doua mailuri… Asa ca cel mai probabil si concursul ala a fost o mare tzeapa… Oricum, daca e intr-adevar asa, o sa detaliez intr-o postare viitoare!

  10. Brainiacro

    Adevarul este undeva la mijloc…zic, nu dau cu paru’.

    • Pai nu dai cu paru’, da’ nici nu zici practic nimic… Corect ar fi fost ”adevarul este la mijloc pentru ca x, y, z”… Asa te-ai bagat in seama aiurea si ai zis sa-ti dai si tu cu parerea ca esti si tu om…

  11. Pingback: Concursuri şi concursuri | Pioneza dintre fese

  12. Mă feresc să prezint o opinie despre acest concurs. Concursurile, aşa cum se prezintă ele, sunt o pierdere de vreme pentru mine. Principial însă, părerea mea este că în era informaţiei, a departaja pe time signature, e o chestie prea simplă ca procedură, ca să poată disculpa pe suspecţii de manipulare a voturilor. Deci, Marius dragă, ai pierdut partida înainte de a o fi jucat! Păcat că te implici în astfel de chestii de joasă speţă.
    Dar… fiecare are dreptul să aleagă!
    Ca blogger, mulţumesc pentru informaţie. Îmi confirmă indiferenţa faţă de concursurile diverse, la care se oferă marea cu sarea şi doi coţi din via Cotnar’ a lui Ştefan cel Mare! 😉

Leave a Reply

