‘T-ai dracu’ cu Super Blogu’ vostru


Na, ca ma mai enervara unii! De fapt, m-au enervat ei demult, dar i-am pus sa astepte la coada dupa ticalosii despre care am tot vorbit in ultimul timp… De fapt, dupa ce am tot avut contact cu tot felul de japite, de viermi si de nemernici, astia chiar mi se par aproape nevinovati… Astia de la Super Blog, ca ma luai cu vorba si uitai sa zic despre cine e vorba de fapt… Deci, astia de la Super Blog, care din ce inteleg eu, sunt unii si aceiasi cu aia de la Pc News. Pc News, care pana acum imi inspira lucruri de bine, dar care s-a  descalificat definitiv odata cu organizarea marii competitii blogaristice, Super Blog.

Ce mi-au mai facut astia? Pai mai nimic in comparatie cu japitele precedente, dar oricum suficient incat sa le bat putin obrazul. Pai vrusei si eu sa ma inscriu la rahatul asta de Super Blog( ma stiti pe mine, cand e vorba de pomeni si de cerseli sunt cel mai nambar uan) si nu ma lasara!

Le bagai eu frumos mail( vorba vine bagai, ca au trecut niste saptamani bune de atunci), in care le scrisai tot ce era in regulamentu’ lu’ peste( nume, prenume, adresa, telefon, adresa blog), scrisei si postarea in care imi anuntam participarea la concurs( i-ote-o colea). Si ma pusei pe asteptat, ca trebuiau ei, profesionistii, organizatorii lu’ peste prajit sa-mi deie un meil inapoi. Trecura saptamani intregi, aproape ca se schimba anotimpu’ si baietii nu-mi mai dadura meil inapoi si nici nu ma bagara in concurs( verificai la participanti, nu-s).

De ce nu m-or fi primit? Ma gandesc eu de o vreme, si ma framant, si nu pot sa dorm de grija… Si am urmatoarele posibile raspunsuri:

1. Am parul prea scurt, sunt prea scund sau pur si simplu sunt prea urat… Deh, or fi si criterii estetice la concursul asta si au uitat sa le precizeze.

2. Oi fi prea celebru sau blogul meu prea cunoscut… S-or fi gandit ca la valoarea mea si la 12 vizitatori azi pana la ora 1( serios, va arat statisticile…), n-am nevoie de premiile lor de doi lei…

3. Nu le-oi fi dat toate datele personale care trebuiau… Poate pe langa astea cu nume, adresa si numar de telefon( care oricum n-am inteles de ce le trebuiau pentru un concurs pentru bloggeri!!!), trebuia sa le mai dau grupa de sange, starea civila, zodia, doua poze de buletin, data la care imi expira buletinul, trei numere de telefon de pe trei retele mobile diferite si doua pinuri de carduri de debit cu minim 10000 de lei pe ele. Zic si eu…

P.S.: Pe cat punem pariu ca raspunsul ”organizatorilor” ( daca va fi unul), va fi ala cu ”ne pare rau, dar mailul dumneavoastra a intrat in spam si a fost sters inainte sa-l vedem”?

P.P.S.: Sa nu care cumva sa vina vreunu’ sa-mi spuna ca ”ba boule, uita-te in regulament ca perioada de inscrieri se incheiase pe 31 septembrie si tu ai postat pe 15 octombrie”, ca avem cateva exemple de oameni acceptati in concurs desi s-au inscris dupa 1 octombrie!

16 Comments

Filed under Multi prosti...

16 responses to “‘T-ai dracu’ cu Super Blogu’ vostru

  1. Pote ca nu li s-a parut nimic interesant in blogul tau… cine stie. Am fost deja de acord cu tine ca gusturile nu se discuta. No ofence…

    • Tu chiar vorbesti serios? Pai cum bre sa nu accepti un blog intr-un concurs pentru ca nu e interesant…? Din moment ce in regulament se spune ca tot ce trebuie sa faci e sa trimiti un mail cu datele tale si sa scrii o postare pe blog prin care sa te inscrii la concursul respectiv…

      • Poate ca nu ai citit cu atentie tot ce scrie acolo:
        “Daca blogul tau este acceptat in concurs, noi o sa iti trimitem regulamentul pe email si o sa iti oferim detaliile necesare. Procesul de verificare dureaza 48 de ore asa ca va rugam sa aveti rabdare. Dupa ce ai citit regulamentul efectuezi pasii descrisi in email si esti intrat in competitie!”
        Deci numai daca este acceptat primesti mail inapoi.

      • Pai bun… Dar n-ar fi corect ca, daca nu sunt acceptat in concurs, sa mi se trimita un mail in care mi se spune de ce nu sunt acceptat…? In conditiile in care in regulament nu se precizeaza in niciun moment alt criteriu de acceptare in concurs in afara de trimiterea datelor tale prin mail si scrierea unei postari prin care sa te inscrii in concurs…

      • Please keep throniwg these posts up they help tons.

    • Hey LaGs.oyier.dirl i just want to say thank you..I made your peach cobbler,sweet potatoe pie, and easy turkey recipe for thanksgiving all were the BOMB.COM .im not a baker at all and they were really easy to follow, i even took a pie to work,,thanx so much i will be trying more of ur recipes thanx again:))

    • Bravo Miss Marple, clair, net et sans bavures. Et si c’est pas Mac au lieu de Pomme + R , que peut-on faire ? C’est vrai que c’est intéressant de rafraîchir.

  2. Pai, intr-o tara normala, la un concur su o organizare normala, asa ar fi NORMAL. Dar, vorba lu’ Badea: “Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!”… asa ca … probabil n-au timp baietii.
    Dar, nah, avand in vedere faptul ca, poate sunt multi care au trimis blogurile spre inscriere, n-au mai avut ei chef sa trimita si explicatii.

  3. Urat din partea lor.
    Bai, eu cred ca e o conspiratie la adresa ta. Prea vrei tu sa castigi toate premiile…

  4. Recrutorii nu sună candidaţii la interviu să le spună că n-au fost aleşi, şi de obicei e vorba despre a suna 5-20 de persoane. Tu vrei ca cineva normal din lumea asta să trimită mii sau zeci de mii de mailuri de respingere? C’mon, nigga.

    Cât despre chestia cu termenul depăşit, eşti fix ca ăia care-s prinşi fără bilet în autobuz da’ urlă că dom’le nu-s singurii. Bine frate, da’ tu tot meriţi amendă. Ştii cum zic?

    • Nene m-ai omorat cu rationamentul tau! Unu’ la mana, aici nu era vorba de un interviu pentru un job, era vorba de un concurs pentru bloguri, care, conform regulamentului, era la liber, in conditiile in care nu se specifica nicaieri ca un blog poate fi respins daca nu indeplineste conditiile x si y. Si doi la mana, din moment ce niste baieti au fost acceptati in concurs dupa incheierea termenului de inscrieri, logic ar fi fost sa fie acceptata toata lumea…

      • Nu, nu e logic. Regula este că te înscrii până la data X, dup-aia chiar dacă îndeplineşti toate condiţiile poţi să te agiţi ca peştele pe uscat, e fix la latitudinea organizatorului dacă acceptă. La fel cum e în general la latitudinea lui dacă te acceptă sau nu – atâta vreme cât nu se specifică undeva că “toată lumea este acceptată din oficiu”.

        Da’ de ce mă cert eu cu tine? Din partea mea poţi să consideri că lumea e rău şi că toţi sunt nişte nesimţiţi, not my business.

    • Paul

      Nigga’, recrutorii din tzarile civilizate sunt OBLIGATZI sa isi anuntze intr-un fel sau altul candidatzii ca sa le spuna ca au fost respinsi. Ca toantele tzarancutze HR-iste din Românezia nu o fac, asta e alta mancare de peshte, tzine de indolentza, imbecilitate si lipsa de respect. Dar vacile alea sunt subiect separat de roman.

      Revenind: nu ai dreptate. Este o norma de bun simtz (nici nu trebuie scrisa) sa raspunzi ceva, macar pentru minimul efort pe care l-a facut omul ca sa isi completeze datele. Dar nici asta nu este valabil in Romanezia, tzara unde chiar bazele bunului simtz si ale comportamentului civilizat sunt rescrise de o noua generatzie de semi-analfabetzi damblagitzi de mancarea saturata cu chimicale.

  5. eu sunt lamurit cu superblogul lor de anul trecut, e o idiotenie ceea ce fac ei, defapt ei fac un concurs de spam, cine spameaza mai mult ia premiul, simplu nu?

Leave a Reply

