Zilele Baz


Cel mai mare eveniment de afaceri din Romania, ziceau organizatorii! Gratis pentru bloagari… Am treaba cu afacerile cam cat au Cristea si Tanase cu fotbalul, dar zic ca daca e moca, sa ma bag si eu… Ce pot sa pierd?

Zis si facut, ma inscriu eu pe site ca bloagar( va provoc sa gasiti sectiunea de inscriere pentru bloggeri pe site, mie mi-a luat 45 de minute), dupa care ma holbez putin pe la program. Antreprenoriat( eu am inteles ca asta e de fapt un somaj, atunci cand te-a dat patronu’ afara si nu mai gasesti de munca), Real Estate & Retail( ha?), Inovatie( de la Aurel Vlaicu pe la noi n-a prea mai inovat nimeni nimic, asa ca daca nu e invitat sa vorbeasca Vlaicu, nu ma intereseaza!), CSR( Comunitatea Studentilor din Romania?, Consumatorii de Suc din Romania?) si, in fine, Media si Marketing, care parca suna a ceva la care m-as duce moca.

Si ma trezesc eu vineri dimineata si ma duc la Hotel Novitel, imbracat de scandal, cu hanoracul meu de bun si cu tricoul cu ” Peace” achizitionat la cinci euro in Italia si ma asez la coada la inscrieri. Acolo ecusoane peste ecusoane, cu nume care mai de care. Vine si randul meu, zic ma cheama ”xulescu”. Aia, pardon distinsa domnisoara care se ocupa cu inscrierile, ma intreaba ” De la ce companie?”

Duduie, imi vine sa-i zic, eu am gauri in sosete si tu ma intrebi de la ce companie, faci misto de mine? Cel mult de la Urban, de la salubrizare. Ma abtin si ii zic frumos, cu zambetul pe buze ” de la nicio companie, sunt blogger”. Pai si ai confirmat prezenta azi? insista ea. Pai nu, ca in mailul pe care l-am primit eu de la voi dupa inscriere nu scria nimic de genul asta, insist si eu. De la cine ai primit mail? zice ea deja putin iritata. De la Tom si Jerry, imi vine sa-i zic eu, dar ma controlez si ii spun iar politicos ”nu mai tin minte”.

” Pai stiti”( a dat-o in dumneavostra, e clar, vrea sa ma faca), ” pai stiti, avem o problema, avem mai multe confirmari decat locuri si s-ar putea sa trebuiasca sa asteptati sa vedem daca mai raman locuri…”. Ma uit la ea, se uita la mine, eu dau sa ma intorc si zic ” Eu nu astept nimic, normal era sa fiu anuntat ca trebuie sa confirm, plec si scriu cate una, cate alta despre asta.” si dau sa plec. La care ea, impacientata: ”Stati, stati numai doua secunde!” Si se intoarce spre o colega, ii sopteste ceva la ureche, dupa care se intoarce spre mine, cu zambetul pe buze si-mi zice ca e ziua mea norocoasa. Scrie la repezeala un ecuson refuzat, imi greseste numele, scrie ”bloger”, nu se mai agita sa-mi dea si lant sa-l pun de gat, mi-l intinde si parca mi-ar arde si un sut in cur, numai sa scape dracu’ odata de mine de la coada.

Iau ecusonul, intru, ma asez si astept sa inceapa conferintele de mare angajament. 4 ore jumate mai tarziu, cu mana pe inima o spun, mult mai interesanta a fost duduia de la usa fata de baietii si fetele care au vorbit despre ” advertising si piata de media”. Nu intru in detalii, ca ma ia somnul numai cand ma gandesc la ce sforaieli ni s-au ” prezentat” cu pretentii de mari descoperiri, mari noutati, mari inovatii.

Share

7 Comments

Filed under Prost mai sunt...

7 responses to “Zilele Baz

  1. Pingback: Zilele Baz - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Nu stiu ce e cu tine… in ultima vrem ai luat o gramada de tepe, ba de la unii ba de la altii (ProTv, Concursul… acum si asta…). Te invarti, dai dincoate, incerci si pana la urma tot lozul necastigator il tragi. Ehhh, lasa ca vor veni si zile mai bune, cusiguranta. Nu poate sa iti mearga asa la nesfarsit. Chiar imi pare rau. Multa bafta.

    • Pai nu bre ca aici nu era nicio teapa… Era chiar de bine… Ca am reusit sa intru dupa ce am amenintat cu scrisu’ pe blog… Cat despre calitatea conferintelor, trebuia sa ma astept, nu a fost niciun mare soc!

  3. Pingback: A uita, uitare… « joy

  4. dap… aia de-acolo, bat la pariu, sunt aceeasi care nu au putut prezice criza in ciuda tuturor avertismentelor… sincer, ai pierdut timpul…

  5. Inscrie-ti si tu site-ul in Alfablog – Cel mai nou director de bloguri si noi avem grija ca acesta sa aiba parte de atentia pe care o merita.

  6. E de bine, bafta in continuare, ai spart gheata, chiar daca evenimentul nu a fost de clasa s-a mai deschis un drum.

Leave a Reply

