El negro de furie


Compui cinci versuri la trei ani, faci doua-trei ”coveruri”, te plangi de cat de greu o duce industria muzicala de cand cu piratarea, o pui de cate o lansare de album cu patru piese noi sau cate un concert aniversar din doua in doua luni, ii fraieresti pe fraieri si te chemi artist! Simplu, nu…?

Hai ca am inceput prea in forta si n-ati inteles nimic… Sa incepem dara cu inceputul… Prostul de mine inca mai pune botu’ la artistii din Romania si inca mai considera ca e un semn de respect pentru muzica si munca unor oameni sa platesti pentru spectacole live de buna calitate… Si ca principiu, nu gandesc rau, nu-i asa? Numai ca in realitate, calitatea e indoielnica, iar respectul pe care eu i-l ofer unor pseudoartisti mi se intoarce printr-un scuipat in fata!

Si iar am divagat de la subiect… Revin… Ieri, 25 noiembrie, am fost la concert de lansare a noului album El Negro. Sau, cel putin, eu la asta am crezut ca merg. Pentru asta am platit, asta scria pe biletul achizitionat de mine cu trei zile inainte de ”eveniment”. Scria cu litere mari ” Concert El Negro, 25 noiembrie, ora 21”.

Bine, nu mai sunt copil, nu mai cred ca tot ce zboara se mananca si nu ma asteptam ca niste ”staruri” de anvergura mondiala, cunoscute din Jamaica pana-n Pakistan sa inceapa sou’ la fix. Dar ma asteptam, ca un Prost ce sunt, sa mi se dea un spectacol pentru care am platit. In schimb, am primit tate lasate, craci strambi si mufe diforme de pitzipoance netrecute inca prin pubertate. Sau mai generic, Miss Unifest.

Care e legatura dintre Miss Unifest si El Negro? Asta m-am intrebat si eu ca bou’ timp de o ora jumate, aseara in clubul Silver Church, pana cand mi-am bagat picioarele, mi-am luat traista in bat si m-am carat. Nu inainte de a mai face un efort tampit si inutil cat cuprinde, acela de a-mi cere banii inapoi, in conditiile in care am fost tras pe sfoara si nu mi s-a oferit evenimentul pentru care am platit.

Credeti ca m-a bagat cineva in seama…? Surprinzator da, un ”baietas” cu un tatuaj pe gat, care se autointitula ”organizatorul de evenimente El Negro”, dar care, dupa mutra, era cel mult un amic din copilarie al lui Bogdan Negroiu, a carui verisoara a tavalit-o putin marele ”muzician” si de care i s-a facut mila, vazandu-l cum sufla in pungi prin statii de metrou imunde.

Ce mi-a servit organizatoru’ de evenimente? Ca imi cer scuze, ca nenorocitii astia de la Silver Church sunt de vina, ca ne-au bagat mizeria asta pe nas azi, ca in 10 minute incepe spectacolu’, iti promit eu, ca nu face scandal, ca de-astea… Eu: Nu vreau scandal, vreau doar banii inapoi, am platit pentru El Negro la ora 9, e 10 jumate si pe scena sunt niste paparude. El: Imi pare rau, dar nu pot sa-ti dau banii pe bilete, ca s-au bagat banii in nu stiu ce sistem si ca una, si ca alta… Si dupa parlamentari de niste minute bune, mi-am bagat picioarele definitiv, m-am pisat pe ei, 30 de lei si m-am carat!

Si, cu toate ca probabil pe ”artisti” ii doare in cot de un nimeni ca mine si probabil ca-si rad in barba ca si-au luat bani cu doua maini( o data de la fraierii care au platit bilete, o data de la fraierii care au facut consumatie in timp ce asteptau spectacolul magnificilor), eu le spun un lucru. Pe mine, un om care asculta El Negro de cand se stie, m-au pierdut si jur cu mana pe portofelu’ devastat de banii de bilete de aseara, ca n-o sa mai calc la niciun eveniment la care o sa participe formatia, ca n-o sa mai cumpar niciun material al formatiei si n-o sa mai accesez nici macar vreun videoclip apartinand trupei de pe net. Multa sanatate, baieti si tineti-o tot asa, ca aveti toate sansele sa ajungeti in analele muzicii!

P.S.: Am obtinut niste scuze oficiale pe pagina de Facebook a baietilor. Scuze care au fost impinse strategic cat mai jos in pagina in numai cateva ore. In schimb, baietii multumesc ” tuturor celor care sustin miscarea reggae”. I-auzi! Da’ miscarea asta implica cumva si prostituarea pe maruntis si asocierea muzicii cu preselectiile pentru viitoare participante la orgii cu miliardari…?

P.P.S. : Domnisoara a carei poza este la inceputul postarii este ea, chiar ea, liderul formatiei El Negro, Bogdan Negroiu, cu un nou look, special creat pentru viitorul concert de lansare.

Share

13 Comments

Filed under Multi prosti...

13 responses to “El negro de furie

  1. Bre, la Iași a venit Iris să-și lanseze albumul. Au fost peste 500 de oameni cu biletul de 25-30 de lei, deci, foarte ieftin având în vedere cine-s Iris și cine-s El Negro. Ce-i îmbucurător? Că toată lumea a fost mulțumită de eveniment, de ceea ce a făcut Iris pe scenă, chiar dacă totul a început cu întârziere.

    Artiștii care vor respect, fac totul pentru a-l acapara, cei care nu vor, își bat joc de cei care au plătit biletul.

  2. Lea

    Asa cum s-a mentionat, chiar nu a fost vina trupei de faza cu Miss Unifest. Patronul clubului i-a anuntat cu cateva ore inainte incercand sa minimizeze efectul pe care-l va avea acel concurs pentru lansarea albumului. Dar pretentii de la echipa domniei sale nu sunt.
    Daaar, ceea ce faci tu se numeste aruncat cu noroi gratuit (si undeva acolo stii si tu cat de frustrat esti de ti-ai numit blogul asa) iar asta o fac toti romanii de cand se stiu fara sa puna umarul sa repare si sa cladeasca. Asta stim si asta facem si de asta suntem si-n situatia actuala. Din pacate pentru tine, atitudinea nu-ti este favorabila, asta fiind si unul din motivele pentru care chiar vei ramane un nimeni pe care nu-l va citi nimeni, ca de oameni de genul care nu vad mai departe de oala de ciorba si critica doar pentru ca altceva nu pot suntem plini. Cati pun mana sa faca ceva propriu zis? In alta ordine de idei sper sa revi candva la sentimente mai bune.

    Cineva 😉

    • Pai da, eu trebuia sa pun mana si sa gasesc un loc de desfasurare al concertului El Negro, eu trebuia sa ma ocup de organizare si eu trebuia sa ma asigur ca oamenii care au dat niste bani pe bilete nu vor fi tratati ca niste vite si tinuti sa astepte doua ore pentru ”evenimentul” pe care-l asteptau… Bineinteles ca n-a fost vina trupei, niciodata nu e, intotdeauna sunt altii de vina… Dar te intreb eu, daca baietii au aflat, chiar si cu cateva ore inainte de show, de circaraie, nu puteau sa puna spuna ” Bai oamenilor, noi am promis o chestie la ora 21 si pentru ca suntem niste profesionisti, o sa facem treaba la ora 21. Voi daca vreti sa faceti Miss Unifestul vostru, puteti de exemplu sa-l faceti dupa spectacolul nostru.” Au facut asta…? N-au facut! S-au complacut, au zis ca merge si-asa, ca isi cer scuze, ca dau vina pe altii si ca se uita…

      • Lea

        In calitate de cunoscator pot sa spun ca au fost mari certuri pe aceasta chestie in acea seara, singura problema care a stat in calea anularii concertului era ca deja mai era foarte putin. Dar in fine, tu da-i inainte

      • In calitate de necunoscator si fost fan El Negro, pot sa spun ca daca ar fi venit Negroiu in fata noastra la ora 9 si ar fi zis ca se anuleaza concertul pe motivele x, y, z mi-ar fi impus mai mult respect decat solutia de compromis pentru care s-a optat…

  3. Lea

    P.S.: Si daca crezi ca prin crearea unui asemena articol in speranta ca cineva sa-ti dea reply si sa se mareasca bulgarele de tampenii, nu esti mai departe de toampele din acea seara, intrucat toate se ridica in societatea noastra pe acest tipar. Va meritati unii pe altii

  4. cornelia

    am citit tot ce s-a scris,m-am documentat,cunosc multe din personajele implicate , si ca si individ impartial pot trage niste concluzii:
    1. singurul lucru adevarat din toata povestea este ca un incompetent si un oportunist idiot de administrator de club(si din pacate sunt sute ca el!!!!) si-a permis si a programat 2 evenimente in aceeasi seara, ceea ce este DE NEACCEPTAT.
    Domnule bloger, DESPRE ASTA AR FI TREBUIT SA SCRIETI
    Cei de la El Negro, au fost ca si un cuplu , care isi programeaza casatoria de un an de zile, fac invitatiile, meniul,cheama invitatii, si tot ce inseamna MAREA LOR CASATORIE, in seara cand se pregatesc sa-si primeasca invitatii, seful restaurantului ii anunta ca a programat un parastas la aceeasi ora,” dar nu dureaza mult, cel mult jumatate de ora”.
    CE ai fac draga blogerule daca ai fi in aceasta situatie????
    Ti-ai trimite matusa de la Baia Mare acasa, si socrii din Timisoara acasa la ei pentru alta data?
    Sunt de acord ca ar fi fost foarte corect sa se iasa pe scena , sa se spuna exact care este situatia, ba chiar sa primeasca un pumn in bot acel “administrator” de club, dar stii ce se intimpla, in acesta “industrie”?
    Acesti administratori au “relatii” printre cei ca ei si te trezesti ca la un moment dat nu mai poti inchiria o sala pentru ca ai fost “calduros” recomandat de niste “profesionisti”de teapa lor.Cam asta ar fi situatia adevarata!!!
    2.Cat despre ceea ce ai scris in textul de mai sus,cat de fan ai fost el negro si cat de obiectiv esti cand relatezi cate ceva, voi face aceste observatii , doar:
    – daca erai fan el negro ramaneai acolo sa-i sustii
    – spui despre cei ai caror fan erai ca fac parte dintre artistii care scriu cantecele, coveruri si …etc, dar pentru ca nu ai stat la spectacol habar n-ai ce s-a cantat acolo, nu ai cumparat noul album, deci nu vad cum poti sa iti dai cu parerea despre ceva ce nu cunosti
    – ai facut referire la o persoana din stff-ul El Negro, pe care l-ai caracterizat ca si “baietas” care sufla in metrou in/si din pungi de plastic, adica era aurolac, sa inteleg, iar aceasta caracterizare am inteles a venit din faptul ca : avea un tatuaj pe gat. Am peste 40 de ani si am trait vremurile lui Ceausescu, cand ,daca purtai blugi, aveai parul lung sau barba erai considerat golan, infractor si erai un paria al societatii.Inteleg ca pentru unii acest capitol nu s-a terminat.Doar pentru ca era tatuat, ai pus eticheta pe el ca era drogat, homeles, si un handicapat, probabil la fel ca toata formatia EL NEGRO, care , daca si-a ales un asemenea om sa-i reprezinte, inseamna ca sunt la fel ESTI PATETIC!!!!
    Concluzie: am ales sa nu mai citesc bloguri, pentru ca pot fi scrise de mizerabili ca tine, care pui etichete fara discernamant, induci in eroare pe altii ca sa te simti important.
    Iti multumesc ca nu mai esti fan El Negro, pentru ca sunt convins ca ei nu au nevoie de asemenea sustinere.

    • 1. Din toata poliloghia ta, eu am sa rezum pe scurt ceva: Baietii de la El Negro au facut un compromis pentru a nu se pune rau cu niste oameni… Corect?
      2. Eram fan El Negro pentru muzica lor… Din momentul in care au facut compromisul pe care l-au facut, eu nu mai pot sa ii mai respect pe ei nici ca oameni, nici ca artisti…
      3. Baietasul nu era aurolac pentru ca avea tatuajul pe gat, baiatul era cum era pentru ca m-a tratat de parca eram ultimul fraier, si nu un om care platisem sa ma aflu in locul ala si sa am anumite pretentii…
      Concluzie: Ti-as fi extraordinar de recunoscator daca, data viitoare cand ai citi o postare de pe un blog, o carte postala, un articol dintr-un tabloid, un desen de pe un perete, ai face un minim efort intelectual de a intelege ce a vrut sa spuna autorul scrierii… Daca poti, bineinteles, si daca nu te ia cu dureri de cap…

  5. Salut. Sunt Bogdan, solistul trupei EL NEGRO. Pentru ca vad ca tonul tau este unul foarte pretios, afectat si de cunoscator al minunatei industrii muzicale o sa-mi spun punctul de vedere direct pe limbajul tau, desi cand am citit postarea aveam senzatia ca e o pagina din Click, can-can sau alte mizerii specifice.
    E surprinzator cum, desi ti s-a explicat ca clubul a facut pur si simplu o alta rezervare peste concertul EL NEGRO ai preferat sa arunci cu cacat in stanga si dreapta.

    esti penibil cand te legi de statutul organizatorului tatuat (autointitulat zici tu ca un bun cunoscator… insa vorbesti total aiurea, ala chiar e jobul lui)
    esti penibil cu povestea cu verisoara si tatuajul…sa ii pui profesionalismul la indoaiala doar pt ca e tatuat… ai o retorica de care Fuego ar fi mandru.
    esti penibil sa hotarasti tu ca “Negroiu trebuia sa iasa in fata la ora 21.00 si sa faca asa si asa”
    Ne-am cerut scuze in timpul show-ului si nu cum decizi tu ca trebuia.

    Pentru show-ul ala a muncit o echipa de aprox. 30 de oameni, erau rezerari de avioane, de sunetisti, era un Johnny king care isi programase venirea in tara special cu lansarea noastra odata, era Mr Levy, venit de la Cluj tot pentru lansare, era Romano (G4Sound) care a facut eforturi sa se incadrezez cu programul lui criminal in cadrul lansarii, era 5 cameramani, Crid la visual, un pr, un tour manager,4 tehnici si f f multi oameni implicati.

    Intru in genul asta de detalii pentru ca, cel mai deranjant din toata postarea ta este aerul de cunoscator, atotstiutor, acuzator profesionist.

    Cu o saptamana inainte, am anulat concertul EL NEGRO de la Campina din respect pentru publicul de acolo (dar si pentru respectul fata de noi, datorita unor intamplari similare cu patronul de la Club Live.
    De data asta, la Silver am ales altfel.. insa de la inaltimea blogului tau observ ca nu te-am multumit.
    In general esti penibi cu toata postarea, e ieftina si plina de ura.
    INSA ITI MULTUMESC PENTRU CA ITI PASA !
    Ma bucura asta, chiar daca, brusc, de pe 25 noiembrie 2010, am devenit netalentati, “coveristi”… neprofesionisti si ce ai mai vomat tu p-acolo pe blog.
    Brusc, de pe 25.11.2010… 🙂

    Imi pare rau ca nu intelegi nimic din ce incercam sa facem, poate o sa ne cunoastem odata..

  6. Anonymous

    Salut. Sunt Bogdan, solistul trupei EL NEGRO. Pentru ca vad ca tonul tau este unul foarte pretios, afectat si de cunoscator al minunatei industrii muzicale o sa-mi spun punctul de vedere direct pe limbajul tau, desi cand am citit postarea aveam senzatia ca e o pagina din Click, can-can sau alte mizerii specifice.
    E surprinzator cum, desi ti s-a explicat ca clubul a facut pur si simplu o alta rezervare peste concertul EL NEGRO ai preferat sa arunci cu cacat in stanga si dreapta.

    esti penibil cand te legi de statutul organizatorului tatuat (autointitulat zici tu ca un bun cunoscator… insa vorbesti total aiurea, ala chiar e jobul lui)
    esti penibil cu povestea cu verisoara si tatuajul…sa ii pui profesionalismul la indoaiala doar pt ca e tatuat… ai o retorica de care Fuego ar fi mandru.
    esti penibil sa hotarasti tu ca “Negroiu trebuia sa iasa in fata la ora 21.00 si sa faca asa si asa”
    Ne-am cerut scuze in timpul show-ului si nu cum decizi tu ca trebuia.

    Pentru show-ul ala a muncit o echipa de aprox. 30 de oameni, erau rezerari de avioane, de sunetisti, era un Johnny king care isi programase venirea in tara special cu lansarea noastra odata, era Mr Levy, venit de la Cluj tot pentru lansare, era Romano (G4Sound) care a facut eforturi sa se incadrezez cu programul lui criminal in cadrul lansarii, era 5 cameramani, Crid la visual, un pr, un tour manager,4 tehnici si f f multi oameni implicati.

    Intru in genul asta de detalii pentru ca, cel mai deranjant din toata postarea ta este aerul de cunoscator, atotstiutor, acuzator profesionist.

    Cu o saptamana inainte, am anulat concertul EL NEGRO de la Campina din respect pentru publicul de acolo (dar si pentru respectul fata de noi, datorita unor intamplari similare cu patronul de la Club Live.
    De data asta, la Silver am ales altfel.. insa de la inaltimea blogului tau observ ca nu te-am multumit.
    In general esti penibi cu toata postarea, e ieftina si plina de ura.
    INSA ITI MULTUMESC PENTRU CA ITI PASA !
    Ma bucura asta, chiar daca, brusc, de pe 25 noiembrie 2010, am devenit netalentati, “coveristi”… neprofesionisti si ce ai mai vomat tu p-acolo pe blog, desi zici ca ne asculţi de mult timp.
    Brusc, de pe 25.11.2010… 🙂

    Imi pare rau ca nu intelegi nimic din ce incercam sa facem, poate o sa ne cunoastem odata.. Pari un robot care se programeaza să-şi dezinstaleze El Negro datorita omului rau cu tatoo şi a parasutelor de la miss..
    Error…

    • Va salut domnu’ Negroiu!( daca intr-adevar esti tu)… Sa le luam pe rand:
      1. In niciun moment nu am zis ca sunt cunoscator al industriei muzicale… Pur si simplu mi-am exprimat o opinie cu privire la niste evenimente…
      2. Tonul meu si ”aruncatul meu cu cacat” in dreapta si stanga NU au nicio legatura cu argumentele, faptele si evenimentele intamplate… In realitate, chiar tu recunoscti ca ati facut un compromis si chiar tu recunosti ca nu ati tratat publicul cu respectul cuvenit.
      3. Nu am hotarat eu ce trebuia sa faca Negroiu… Inca o data, mi-am exprimat o opinie personala pe un blog personal despre ce cred( personal) ca ar fi trebuit sa se faca intr-o situatie in care niste oameni si-au batut joc de la inaltimea statutului lor de organizatori si artisti de alti oameni, mai mici si mai neinsemnati…
      4. Despre baiatul cu tatuajul am mai raspuns o data, n-are rost sa intru in subiect din nou…
      5. Stii ce ma deranjeaza cel mai mult? Ca n-ati avut barbatia sa recunoasteti ca a fost si vina voastra si sa va cereti scuze… Ati preferat s-o dati pe ”managementul clubului”… Hai serios acum, sa lasam jignirile, vorbele in vant si discutiile ipotetice… Ati incercat macar sa bateti cu pumnu’ in masa si sa ziceti ”Ba, noi avem o chestie programata la 9, intram la 9, iar Miss-ul vostru poate sa intre dupa!”?

  7. Te salutam, multa bafta in continuare.
    El Negro

  8. Pingback: O descoperire | Blog de Prost

Leave a Reply

