Imi cer drepturile, nu vreau pomana, domnu’ Ciobica


Calm, linistit, relaxat si tragand aer in piept, scriu aceasta postare pe cel mai rece ton cu putinta, in asa fel incat toate atacurile suburbane si invectivele care imi traverseaza creierul in acest moment sa fie reprimate si randurile care urmeaza sa nu poata fi acuzate de nimic altceva decat de sinceritate si civilizatie.

Asadar si prin urmare, sa prezentam faptele:

1. In toamna anului trecut( prin octombrie, ca sa fim mai precisi) aflu de un concurs blogosferic. Concurs organizat de un site de care nu auzisem pana in acel moment, Outextrem pe numele lui, si dotat cu premii in valoare de excursii la Cheile Rasnoavei.

2. Ma inscriu in respectivul concurs cu o postare care poate fi vizualizata si savurata aici.

3. Spre socul meu ultrasuprem, postarea respectiva este desemnata castigatoare in concurs. Dovada in acest sens sta un tweet Outextrem, care poate fi vizualizat aici. Poate va intrebati, si pe buna dreptate, de ce nu va arat direct linkurile cu postarile de pe siteul Outextrem, in care este prezentat concursul si in care se prezinta castigatorii. Pai dintr-un motiv extrem de simplu. Siteul nu mai exista, iar domeniul outextrem.com, pentru interesati, este de vanzare.

4. Excursia care trebuia sa aiba loc undeva la mijlocul, sfarsitul lunii octombrie( deci acu’ vreo sapte luni, pentru cei care n-au mai aruncat o privire pe calendar de ceva vreme), se amana pentru o data care urma sa fie anuntata ulterior din cauze… obiective sau ceva de genul asta, sincer nu-mi mai aduc foarte bine aminte.

5. In saptamanile si lunile urmatoare, distinsul domn Ciobica Andrei, managerul companiei Outextrem( sau ce cacat era chestia aia), ma tot da dupa prun, dupa visin si in general dupa toti pomii fructiferi de la dud la baobab, amanand excursia castigata( deci castigata, nu obtinuta prin intins mana sau dat in cap) pe urmatoarele ratiuni:

a. Vreme neprielnica( pai da, ca atunci cand iti pui in cap sa organizezi o excursie la munte in toiul iernii, te astepti sa pleci in pantaloni scurti si in slapi)

b. Imposibilitatea de a stabili o data care sa multumeasca toti castigatorii, precum si invitatii pe care urma sa-i avem in excursie( logic si asta, ca doar un Coca-Cola sau un Unicredit Tiriac Bank, atunci cand iti ofera sa zicem un bilet la un concert Bon Jovi sau la o finala de Champions League, te intreaba in ce zi si pe la ce ora sa le puie)

c. Moarte a unei rude( p-asta nu vreau s-o comentez, ca poate era cumva reala si dup-aia ma bate Dumnezeu)

6. Undeva pe la sfarsitul lunii martie, a.c., distinsul domn Ciobica Andrei se ofera sa-mi ofere( cum a sunat asta…) o compensatie financiara pentru excursia care deja era clar pentru toata lumea ca nu mai avea cum sa aiba loc in epoca asta… Nici aceasta compensatie financiara nu a ajuns pe la mine inca( ei, n-au trecut decat vreo doua luni) din urmatoarele ratiuni:

a. ” Nu am ajuns inca la banca sa iti fac plata. Din ratiuni medicale. ” ( yeah,right)

b. ” Deocamdata imi impart timpul intre spital si casa. Inca merg in carje si mi-e destul de greu sa ajung la banca. ” ( Ah, aproape ca mi-a stors o lacrima!!!)

c. ” Pur si simplu am avut si am prea multe pe cap in perioada asta si mi-e greu sa urmaresc toate taskurile. ” ( Business-man important, bai nene, nu te pui cu d-astia!)

Buun, acum poate va intrebati ce vreau eu de la viata si care este scopul acestei postari? Pai vreau sa fac un apel public( ma rog, mai mult sau mai putin) catre distinsul domn Ciobica Andrei, cel care poate proceda intr-unul din urmatoarele trei moduri:

1. Fie imi va trimite acea plata compensatorie in contul bancar al carui numar il are deja.

2. Fie se va intalni personal cu mine oriunde in Bucuresti pentru a-mi oferi acei bani in numerar.

3. Fie isi va cere scuze public pe acest blog, precum si pe siteul personal al domniei sale si va recunoaste( tot public si tot in cele doua medii mai devreme mentionate) ca a organizat un concurs mincinos si ca nu a avut de gand in niciun moment sa ofere niciun premiu, dorind pur si simplu sa atraga putina publicitate din partea a cativa blogari amarati.

In cazul in care distinsul domn Ciobica Andrei va alege varianta trei, nu ma mai intereseaza nicio compensatie, financiara sau de orice alt fel, urmand sa declar cauza inchisa.

In cazul in care distinsul domn al carui nume nu-l mai mentionez ca deja incepe sa ma enerveze nu va opta pentru niciuna dintre cele trei variante de mai sus… ii urez multa sanatate si fericire si nu-l amenint cu nimic, pentru ca nu prea am cu ce! Siteul a fost sters, concursul oricum nu a fost organizat extrem de legal, pentru a-l putea actiona in instanta, asa ca n-am la ce amenintari sa recurg! In schimb, ii promit acestui distins domn ca nu foarte departe de aceasta zi, in momentul in care cineva o sa caute pe Google numele sau, undeva in primele zece rezultate se va afla aceasta postare sau alta/altele asemanatoare.

Domnu’ Ciobica, mingea este in terenul dumneavoastra.

P.S. 1: Era sa uit. Domnu’ Dorombach Cristian, cunoscut si sub pseudonimul de Piticu, este rugat sa zica si el doua cuvinte despre concursurile pe care le promoveaza la dansul pe blog si care se incheie cu tepe de aceasta natura. Nu ma astept sa si faca acest lucru, avand in vedere ca nu are nici macar bunavointa de a raspunde la un amarat de mail, dar m-am gandit ca nu strica sa zic.

P.S. 2: Vreau sa-i multumesc (si) pe aceasta cale domnului Doru Panaitescu, cel care tind sa cred ca a fost partener al acestui concurs dintr-o simpla eroare regretabila si cel care mi-a raspuns cu mare bunavointa si cu mare decenta mailurilor mele, facandu-ma sa inteleg rolul dumnealui in acest ”concurs”.

Later edit: Domnu’ Ciobica a facut o postare despre aceasta problema, in care domnia sa zice ca-si cere scuze( eu zic altceva, dar ma rog) si pe care a pus-o pe blogul lui pe care intra cam zece oameni pe zi. Nu asta ar fi problema. Problema e ca domnu’ organizator de concursuri a pus linkul pe profilul domniei sale de feisbuc, pentru ca juma de ora mai tarziu sa-l stearga de acolo, dandu-si probabil seama ca sunt prea multi oameni care vor vedea postarea…

Si mai later edit: Noua companie a domnului Ciobica Andrei se cheama Event Idea. Asa, in cazul in care vrea cineva sa apeleze la serviciile ei si se intreaba de seriozitatea si profesionalismul oamenilor de acolo.

25 Comments

Filed under Prost mai sunt...

25 responses to “Imi cer drepturile, nu vreau pomana, domnu’ Ciobica

  1. Scopul meu nu a fost sa tepuiesc pe nimeni cu acest concurs. Imi cer scuze public ca TU nu ai primit premiul pe care il meritai.

    In toamna cand eram dispus sa ofer aceste premii nu s-a reusit sa se ajunga la nici un consens referitor la o data. In primavara am incercat sa reusim sa te lipim de un grup de team building dar din pacate nu am reusit sa o facem. Nu a fost nici un moment rea vointa.

    Imi era mai simplu sa gasesc o varianta de promovare pe google sau sa ii rog pe cei de la Netbridge sa isi onoreze un barter de acum vreo trei ani daca doar vroiam sa cresc traficul pe site-ul respectiv.

    Intre timp am renuntat total la ceea ce a fost pentru mine Outextrem. Si am spus ca iti voi acorda o compensare financiara pentru premiul castigat de tine. Nu am facut-o inca pentru ca ….habar n-am, intotdeauna au fost probleme mai presante si nu am avut timp sa ma ocup si de asta.

    Deci repet, imi cer scuze public fata de tine, fata de Doru, fata de Piticu, fata de Mika Pana si ceilalti implicati intr-un fel sau altul in asta.

    Nu o fac ca un raspuns la amenintarile tale ci pentru ca pur si simplu greseala e a mea!

    Cat despre Outextrem intre 2004 si 2008 a fost un provider important de evenimente corporate, cu implicatii in actiuni umanitare numeroase, premiat de diverse institutii si fundatii. Dar gata, a fost! Alte timpuri alte prioritati.

  2. 1. Esti de acord cu mine ca pretextul cu ”nu s-a ajuns la niciun consens referitor la o data” e ridicol din moment ce organizatorii unui concurs ar trebui sa impuna niste conditii, nu sa lase conditiile la latitudinea participantilor?

    2. Nu trebuie sa iti ceri scuze pentru ca EU nu am primit premiul, pentru ca in felul asta s-ar putea interpreta ca celelalte doua castigatoare ale concursului si-au primit premiile… lucru care nu s-a intamplat. Si faptul ca tu omiti sa spui acum lucrul asta spune din nou foarte multe despre seriozitatea ta.

    3. Hai sa fim seriosi cu problemele presante care te-au impiedicat sa te ocupi de asta! Au trecut sapte luni din octombrie si mai mult de doua luni din momentul in care te-ai oferit sa-mi dai ”compensatia financiara”. Adevarul e ca nu dispui de acei bani si ca din capul locului nu ai dispus de fondurile necesare pentru a acoperi premiile concursului. Te-ai bazat pe faptul ca noi, castigatorii, o sa tacem din gura, ca o sa mergem mai departe si ca o sa uitam de concurs, lucru care s-a si intamplat cu cele doua fete care au ”castigat”, in afara mea.

    4. Faptul ca iti cauti in continuare scuze si ca oferi pretexte si detalii care nu ma intereseaza( te-am intrebat eu in ce actiuni a fost implicat Outextrem?) iti anuleaza scuzele cerute fata de mine si fata de ceilalti oameni implicati in concurs.

    5. Cred ca fie nu ai citit foarte bine postarea, fie ai fost prea ocupat cu alte ”taskuri” si n-ai prins ideile care trebuia. Altfel nu-mi explic despre ce amenintari vorbesti tu…

  3. 1. nu am impus o data pentru ca ne-am dorit sa fie o chestie cat mai amicala
    2. nici cele doua fete nu si-au primit premiul
    3. daca tu crezi ca de lipsa de fonduri a fost vorba, no comment.
    4. nu imi caut scuze. mi-am asumat vina daca ai citit postarea mea. Cat despre detaliile ref Outextrem veneau ca un comentariu la faptul ca habar nu aveai cine sunt. si nici nu are importanta
    5. amenintarile referitoare la google. Dar chiar nu ma intereseaza.

    Ideea este ca am acceptat sa intru in acest dialog public cu tine tocmai pentru a-mi asuma greseala. Acum tu faci ce crezi, cum crezi.

    Stii cum e: fiecare ne asumam consecintele faptelor noastre!

  4. 1. Omule, nu ti-ai asumat vina din moment ce titlul postarii tale este ” am vrut sa dau teapa sau nu?”. Daca ti-ai fi asumat vina, ai fi zis ” concursul outextrem-teapa.” Atat si nimic mai mult.

    2. Pai daca n-a fost vorba de lipsa de fonduri si nici de rea vointa, atunci sa ma bata Dumnezeu daca inteleg despre ce a fost vorba…

    3. Daca voiai sa-ti asumi greseala, nu asteptai sa fac eu postarea asta, ci faceai tu o postare din proprie initiativa oricand in ultimele sapte luni in care iti asumai greseala. A, pardon, iar am uitat, ai fost ocupat cu ”taskuri” multe. Ceea ce inseamna ca trebuie sa fiu pe undeva recunoscator ca te-am prins intr-o zi mai lejera daca mi-ai acordat atata timp deja…

  5. N-are chef ma omu de oferit premiile pentru concursurile pe care le face! are allte prioritati. Ce daca ati castigat….aveti si voi rabdare ca mult de lucru pentru a trimite 3 oameni intr-o excursie.

  6. Astia “e” periculosii care investesc in online :))…cu 3 lei in buz’nar si restu ciunga in par!

  7. lol :))
    pai eu n-aveam ce sa iti raspund, ca nu stiam mai multe decat tine.

    De fapt tu stii mai multe decat mine vad ca ;))

    Las ca daca tot o dam asa, a mai fost un concurs de acelasi tip, incheiat in acelasi mod. Adica eu n-am putut sa ma duc de data asta, iar altii au fost, dar reactii n-am.

    Cat despre ala chiar n-am ce sa zic. S-a zis la un moment dat, dupa care nu s-a mai zis, dupa care s-a uitat si asa mai departe. Eu n-am avut parte de nici o reactie, tu ai avut:)

    • Din punctul meu de vedere pui problema complet gresit… Treaba e ca vorbim despre un ”concurs” pe care si tu l-ai promovat pe blog, corect? Si din moment ce concursul s-a dovedit o teapa, ar fi fost frumos si elegant din partea ta sau ar fi frumos si elegant din partea ta sa faci o postare pe blog sau un update la postarea respectiva in care sa mentionezi ca acel concurs a fost o teapa…

      Eu stiu ca tu nu ai avut nicio treaba cu organizarea concursului respectiv, dar nu mi se pare normal ca tu sa promovezi un concurs, dupa care sa te doara in cot de ceea ce se intampla cu concursul respectiv si cu premiile promise…

  8. Tu pui problema gresit.

    Trebuia si eu sa merg acolo.
    N-am mai mers.

    ce fac acum? ma apuc sa ma dau cu capul de pereti?

    shit happens.
    nu?

    • Nu te apuci sa te dai cu capul de pereti, dar pentru ca esti un blogger cunoscut si tii la integritatea spuselor tale pe blog, faci frumos o postare in care spui ” concursul pe care l-am promovat in data de x a fost o pacaleala si totul se datoreaza domnului organizator Ciobica Andrei”, pentru ca altadata cand acest om mai organizeaza ”concursuri”, alti oameni sa nu mai ia teapa pe care mi-am luat-o eu si sa nu mai munceasca degeaba pentru un om care traieste de pe urma fraierilor…

      Treaba e ca din moment ce tu ai promovat concursul respectiv, concursul s-a dovedit o teapa, iar tu ai tacut malc pana acum in ceea ce priveste aspectul asta, ti-ai pierdut orice urma de credibilitate in fata mea…

  9. NU AM NICI UN INTERES sa spun asa ceva public.
    daca e ii raspund lui in privat.

    nu castig nimic daca zic asa ceva public, pe blog.

    dar presupun ca a citit. si in general peste tot te duci si spui mai departe, nu lucrati cu ala, nu lucrati cu ceilalti, astia sunt nasoi, nu ai nici un castig daca arunci cu cacat gratuit.

    intelegi acu?

    • Nu, sincer nu inteleg… Pentru ca aici nu e vorba doar de Andrei Ciobica… E vorba si de respectul pe care il ai sau nu il ai fata de cititorii blogului tau… Si in plus esti extrem de egoist gandindu-te numai la ce castig poti sa ai tu daca il ataci pe el…

      Tu nu trebuia sa zici public ca acel concurs a fost o teapa pentru a castiga TU ceva din asta, trebuia sa zici public pentru ca era o dovada minima de respect la adresa mea si la adresa celorlalti oameni care intra pe blogul tau si au incredere in lucrurile pe care le promovezi tu acolo.

      A, si nu era vorba de aruncat cu cacat gratuit, era vorba de spus un adevar legat de un om si de un concurs. In fine, asa cum spuneam si pe Twitter, probabil ca sunt prea mic sa inteleg logica asta de bloagar mare a ta.

    • nu castig nimic daca zic asa ceva public, pe blog.

      Interesanta optica pentru un blogger “formator de opinie”. Comentariul asta ar tb sa fie referinta pentru cine te citeste in calitatea asta 🙂

  10. Intervin in chestia asta pt ultima data. Definitia mea pt. teapa inseamna o actiune premeditata. Daca parerea ta este ca eu am facut concursul asta in ideea de a da teapa e strict problema ta.

    S-a intamplat ca pana la urma sa nu mai existe nici concursul nici Outextrem. Pierderea e mult mai mare pt mine decat cei 150 de euro care reprezentau valoarea premiului tau!

    • a da țeapă expr. 1. a înșela, a escroca.
      sursa: http://dexonline.ro/definitie/teapa
      Scrie undeva ceva de actiune premeditata…?

      Iar in al doilea rand, ma doare la basca de pierderea ta, mai ales ca tu te descurci, mai cu deschiderea altei societati, mai cu alte tepe date oamenilor de pe langa tine( vezi postarea noua)… Tu, cu concursul ala, ti-ai asumat niste responsabilitati care nu au nicio legatura cu problemele tale cu datoriile la stat( da, stiu si despre asta). Asa cum am spus si in postare, nu ma mai intereseaza banii aia( care erau 180 de euro la un moment dat, nu 150), ma intereseaza ca oamenii sa afle cine este si ce hram poarta Andrei Ciobica.

  11. “nu castig nimic daca zic asa ceva public, pe blog.” Asta e filozofia. Tot ce scriu astia din A-listul ploii e pe bani. Nu ma ipuneti botul la vrajeli. Pt orice cacat promovat ala ia bani. Si pe Twitter e la fel.

  12. “nenea” din subiectul acestei postari…trebuie urmarit prin toate canalele de SM si dat in gat! Premeditat.

  13. E incrdibil cat tupeu poate avea organizatorul acestui concurs…

  14. Marin

    am ajuns pe acest blog intamplator si mi s-a parut interesant subiectul cu concursurile asa ca am citit. Prietene, crezi ca esti primul sau ultimul care ia teapa? WTF?! fa ceva cu timpul asta liber ca se pare ca ai destul de mult daca pentru un asemenea cacat ai pus atat de mult suflet. pe bune! crezi ca ala te mai trimite la munte sau unde zicea el? sau poate crezi ca il sperii si pe langa alea cateva sute de lei cat valoreaza probabil premiul tau o sa mai puna 10000 de iepuroi ca s-a cacat pe el de la amenintarile tale! hai mergi mai departe! iti faci nervi degeaba.
    PS: iti admir curajul cu care esti dispus sa te vezi “face to face” cu oricine dar plm mai pune capac avantului asta adolescentin ca nu se stie peste ce nebun dai.

    • 1. Unde dracu’ ati vazut, si tu, si ciobica amenintari…? L-am amenintat ca ce, ca am blogu’ vechi si ca o sa apara postarea asta sus in cautarile google cu ” Andrei Ciobica” in curand…? Iti dai seama ce amenintare!

      2. Nu sunt primul care ia teapa, dar s-ar putea sa fiu ultimul care ia teapa de la Ciobica… Si daca o sa fie asa, o sa fiu al naibii de fericit!

      3. Tu cred ca esti frate cu Piticu sau ceva… Aceeasi gandire idioata conform careia, daca nu am EU nimic de castigat, de ce sa-mi bat gura…

  15. Marin

    Da, eu sunt Lungicu, fratele lu’ Piticu :))
    Nu trebuie sa sari la gatul pentru ca ti-am spus si o alta parere, din exteriorul problemei. mie asa mi s-a parut, ca ai facut niste amenintari si ca miza de care e vorba nu e prea mare, sa fim seriosi. Sincer nu ma pasioneaza problema in detaliu, dar daca vrei uite va invit eu p-amandoi la o apa plata cu un sambure de lamaie si-i dau eu aluia 200 de euro, el ti-i da tie si va continuati viata fericiti fara stresul asta. am impresia ca ne confruntam cu probleme zilnice mult mai grave, dar daca asta nu e valabil si la voi, atunci va dedic Respectul meu si ma retrag in glorie din acest razboi blogosferic.

    • N-a sarit bre nimeni la gatul tau, iti spuneam doar ca nu a facut nimeni nicio amenintare( ba daca te uiti cu atentie in postare o sa vezi ca am si mentionat ca nu am cu ce sa-l amenint pe nenea Ciobica) si ca ai un rationament extrem de limitat.

      Conform rationamentului tau, eu ar fi trebuit sa trec peste teapa primita doar pentru ca nu sunt primul tepuit. Pai bravos natiune, atunci si o femeie violata si batuta pe strada ar trebui sa se duca acasa, sa se spele si sa se bage in plapuma linistita, ca doar si altele au patit-o inainte si altele o vor mai pati.

      Cat despre problemele zilnice grave, eu incerc sa le iau usor, pas cu pas si sa ma ocup de alea mai aproape de mine. De salvarea pamantului si de incalzirea globala o sa ma ocup intr-o joi dupa-amiaza, mi-am programat deja…

Leave a Reply

