Tot despre Andrei Ciobica


Va povesteam in postarea precedenta despre o teapa primita intr-un asa-numit concurs de la un baiat pe nume Ciobica Andrei. Ceea ce nu mi-am imaginat eu in momentul scrierii acelui articol este ca acest baiat( ca l-am domnit destul) trage tepe ”for a living”, ca sa zic asa…

Iata ce scrie pe profilul lui de Facebook Marius Stefanescu, un fost( cred ca fost) angajat al companiilor de mare angajament Outextrem si Event Idea, deci un fost coleg, angajat sau subaltern al lui Andrei Ciobica:

” Un om imi datoreaza ceva( adik bani) si cand mi-am cerut dreptul cu mai multa vehementa am primit urmatorul raspuns:
Deci ti-ai propus un conflict deschis cu mine. O sa suporti consecintele prietene. Nu stiu care de la care a furat dar asta e o alta discutie. Tu m-ai furat prin incompententa si e greseala mea ca te-am tolerat. Pina azi ma consideram ca sunt dator la tine. De azi nu mai existi in mintea mea.
Cei apropiati stiu care au fost competentele mele in legatura cu acest om
Deasemenea ei stiu ca acest om este dator la mine si la multi altii
Daca tu crezi domnule ca asa scapi de o datorie de 5000 de euro ( 4500 la mine si 500 la sotia mea uitasem de ei) te inseli.
Sunt pregatit sa suport consecintele. Tu esti?
E vb de domnul Andrei Ciobica pentru cei care nu stiu”

Ceea ce e superb in toata treaba asta e ca acest Marius Stefanescu a fost pus la un moment dat de nea Ciobica sa vorbeasca cu mine la telefon si sa ma minta in legatura cu realizarea excursiei lu’peste prajit.

Ia zi, bre Ciobica, acum ce mai ai de zis? Nici pe domnu’ Stefanescu, aici de fata, nu ” ai vrut sa-l pacalesti” , dar s-a intamplat sa te iei cu alte ”taskuri” si ai uitat sa-l platesti…?

Later edit: Nea Ciobica devine din ce in ce mai fascinant. Mai nou si-a sters de pe blogul personal postarea in care chipurile isi cerea scuze si recunostea ca m-a tepuit in concursul organizat de Outextrem. Motivul pentru care a facut acest lucru este pentru a nega faptul ca a recunoscut vreodata lucrurile alea. Ceea ce nu-si da seama insa distinsul domn organizator de concursuri e ca nu va putea sa stearga niciodata comentariile pe care le-a facut la postarea mea precedenta.

9 Comments

Filed under Online

9 responses to “Tot despre Andrei Ciobica

  1. te bagi intr-o discutie despre care habar n-ai si suporti consecintele.

    • Nu m-am bagat in absolut nimic… Am reprodus cateva cuvinte ale unui prieten de-al meu de pe Facebook, e ceva rau in asta…? Cat despre consecinte, asta a sunat al naibii de tare a amenintare, asa ca am sa te rog sa ai grija cu astea!

  2. te face pe tine o amenintare? Doar esti puternic in tastatura:))

    Dar nu era o amenintare fizica. Domnului Stefanescu i-am facut o plangere pt calomnie, precum spune si el nu exista hartii care sa ii intareasca vorbele. Daca vei continua asa voi proceda la fel si cu tine. Just for fun:)

    • CALOMNÍE, calomnii, s. f. Afirmație mincinoasă și tendențioasă făcută cu scopul de a discredita onoarea sau reputația cuiva

      Astept sa-mi spui ce afirmatie mincinoasa am facut eu la adresa ta, in conditiile in care chiar tu ai recunoscut ca m-ai pacalit( fara voia ta, bineinteles) si ca trebuia sa primesc premiul pe care il meritam…

      • ana maria iliescu

        ar trebui sa stii domnule andreic faptul ca infractiunea d ecalomnie, ca si cea de insulta au fost dezincriminate din codul penal al romaniei! asa ca plangerea penala a dumitale este vax albina! vrei sa iti spun solutia din penal? mai bine nu, fiindca la cat esti de capabil, prefer sa te las sa platesti un avocat care sa iti asaneze aceasta prostie, pe bani tai btw!

  3. Cred ca nu esti naiv sa crezi ca in blogging exista moralitate, nu. Uita-te la ei si vezi care pe la cine joaca si prin ce curte. Oamenii se cred “influenceri” si arunca in blogosfera informatii mai mult sau mai putin “pregatite”. Stai sa vina alegerile sa-i vezi cum zumzaie. :))

  4. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:mZhroBrFCvEJ:www.andreiciobica.com/2011/05/concursul-outextrem-din-toamna-am-vrut.html+http://www.andreiciobica.com/2011/05/concursul-outextrem-din-toamna-am-vrut.html&cd=1&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&source=www.google.ro

    Link catre postarea initiala din cache-ul lui Google.

    @andreic, de ce nu-i platesti omului acei 180Euro? Cat timp ai pierdut scriind pe aici iti ajungea sa faci drumul la banca de 2-3 ori, ca sa nu mai zic ca exista Internet Banking si orice om “de afaceri” adevarat apeleaza la el. E drept ca chestia asta te facea cu 180E mai sarac, dar poate iti salva obrazul. Sau el nu valoreaza nici macar atata?

    Toti ar tb sa avem o limita a decentei… 🙂

    • hai bai nene mi-ai stricat surpriza… aveam deja linkul… Bogdaproste oricum pentru gest! Cat despre aia 180 de euro, tu chiar crezi ca ii are? Pai gandeste-te cate saorme mananca de banii aia…

  5. Citeam in urma cu un an acest articol, dupa ce l-am intalnit pe acest individ. Pardon, fotograf. Pardon, artist. Pardon, Mesia printre muritori. Omul debiteaza mult, face putin si prost pe deasupra. Daca te uiti pe profilul lui de Facebook, la ce scule foto are, ai avea impresia ca e cel putin fotograf profesionist pentru National Geographic. Mie mi-ar fi rusine sa imi fac pagina de Facebook cu Ciobica Photography !!!! in conditiile in care pozele pe care le face el sunt niste gunoaie!!!!

    Oricum, ca sa revenim pe cararea noastra, omul nu se desprinde de vechiurile obiceiuri.

    https://www.facebook.com/events/427722530716259/

    Sunt curios daca le da banii oamenilor inapoi …. ntz ntz ntz

Leave a Reply

