(P)M-am intors, ce imprimanta mea…?!?


Da, domne, stiu, am zis ca ma mut si ca nu mai scriu pe blogul asta pentru ca am blog pe domeniu propriu si cu hosting smecher si bla, bla, bla… Ei bine, uite ca nu m-am putut abtine sa nu mai scriu si pe blogul asta atunci cand au venit niste cunostiinte vechi si mi-au dat o carca de bani sa scriu o postare amarata…

E vorba de baietii de la CISS Market, pe care i-am mai promovat acu o mie cinci sute de ani si care mai vor ca cica le-am adus mii de vizualizari sau asa ceva… Pai atunci sa-i mai promovam un pic, zic.

Iar daca acum o mie cinci sute de ani ii laudam pentru produsele pe care le vand( niste sisteme revolutionare de alimentare a imprimantelor care reduc costurile de tiparire cu pana la 95%), acum pot sa-i laud si pentru site-ul smecher pe care si l-au tras. Nu zic ca site-ul de pana acum era neaparat rau( desi parea facut de-alde mine), dar site-ul nou( cissmarket.ro, ca uitasem sa dau adresa) arata si bine si e si functional.

Ai contactul sus, in dreapta, la vedere, ai produsele pe prima pagina cu pretul mare sa se vada, ai si buton de cautare la indemana… Ce mai vrei, tata? Hai fuguta si luati-va CISS-uri daca nu vreti sa platiti de sa va rupeti cu imprimantele voastre!

Leave a comment

Filed under Online

Leave a Reply

