(P)Eu imprimesc, tu imprimesti, el imprimeaza



De prin clasa a noua( adica de acum vreo suta cinzeci si trei de ani), am inceput sa fac referate, esee( licenta poetica de la un coleg), studii de caz si alte mizerii de ”compozitie”, pentru care s-au inventat wikipedia si copy-pasteul. Ei, si pe cat de mult imi place mie sa copiez lucrarile altora si sa-mi pun numele pe ele, insusindu-mi-le, pe atat de mult urasc sa caut un copy center, o imprimanta, sa sun un prieten, etc, etc, pentru a putea sa printez ”operele”.

De asta, vreau de o buna bucata de vreme sa-mi cumpar o imprimanta( bine, si un Ferrari, o casa in Baneasa si o Daniela Crudu, dar sa incepem cu astea mai pamantesti).

Asadar, vreau sa-mi cumpar o imprimanta, dar nu gasesc, toate imprimantele sa apeleze la mine! Asa a fost situatia o vreme, pana m-am hotarat la o imprimanta( pe care n-am bani s-o cumpar acum, normal) si mi-am dat seama de altceva… Ca, pe langa imprimanta, problema mare e cu consumabilele, care te pot duce in cateva luni la dublarea sumei pe care ai platit-o initial pe imprimanta.

Si-asa am aflat de niste baieti, care folosesc un sistem foarte smecher si foarte util in reducerea costurilor de folosire si intretinere a imprimantelor.

Sistemul se cheama CISS, iar toate detaliile despre acesta pot fi aflate pe siteul CISS Market.ro.

Pe scurt, ideea e ca baietii va ofera un sistem revolutionar( sistem de alimentare continua cu cerneala) care reduce costurile de tiparire cu pana la 95%.

Ce trebuie sa faceti voi? Pai sa intrati pe site, sa comandati un sistem CISS din-asta( sistem care o sa va fie livrat in 48 de ore sau care poate fi ridicat din Bucuresti) si o sa puteti sa tipariti atat alb-negru, cat si color la acelasi pret si o sa reincarcati la niste preturi aproape ridicole.

Ce sa mai, cumparati-va o imprimanta daca nu aveti, ca sa nu mai stati la mana altora cand trebuie sa printati nenorocitul ala de referat la care ati lucrat 15 minute cu copy-paste-ul, iar daca aveti deja o imprimanta, comandati-va sistemul CISS si reduceti costurile cu mult!

12 Comments

Filed under Online

12 responses to “(P)Eu imprimesc, tu imprimesti, el imprimeaza

  1. parca mi-ai citi gandurile cu articolul acesta. acum doi ani, prietenii mei stiind cat de pasionat de foto sunt mi-au cumprat o imprimanta pentru a scoate fotogarfiile. imprimanta din cate am vazut a costat undeva pe la 600 lei. cartusele ma costa cam 250 lei la fiecare schimbare. deci mersic

  2. Eu in aproape un an de cand am imprimanta am ajuns sa dau de 5 ori pretul pe consumabile. Pana acum nu am gasit CISS pentru un Canon MP250.

  3. Eu, dupa o imprimanta cu jet de cerneala care-mi facea zile grele, am achizitionat o imprimanta laser (negru, nu color) la second 1o0 lei, cu garantie 1 an si cartus nou. O am de doi ani si nu da semne de oboseala. O fi ea cam mare, grea si patratoasa dar sunt f. multumit de ea!
    O zi faina!

  4. daniela crudu? complet dezamagita!!!!
    nu ai mai scris de un car de vreme si cu ea te-ai gasit sa (re)incepi. puteai sa gasesti si alta piti, eventual una care sa nu faca parte din peisajul mioritic

  5. Vezi ce am pățit eu cu imprimanta
    http://popateapa.wordpress.com/2011/01/29/bravo-canon-canon-preservatif-jetablesbravo-canon-imprimante-canonprezervativunica-folosinta/
    Numai pentru cei interesati
    Din păcate ultimele mele postări nu le-am putut împărtăși cu dvstra din lipsa de timp și datorita faptului ca lungimea lor este mare , este foarte greu sa dai pinguri . Acum încerc sa va înștiințez cu ce am scris postând link-uri la dvstra.
    Cu mulțumiri,Popateapa

    Pilotii ( marinari, carmaci, cosasi…nota DN) orbi – M.Eliade – 1937 (fragment)

    Admiratie pentru Orban

  6. Pingback: Festivalul “Cerbul de aur” Brașov (II) | Blogul lui Nea Costache

  7. Pingback: Blogosfera alături de Paul Ispas | Blogul lui Nea Costache

  8. Pingback: Sânge AB IV pozitiv | Blogul lui Nea Costache

  9. eizoblog

    link exchange?

  10. Wikileaks in Romania nu va avea niciodata succesul pe care il are in SUA cu dezvaluirile soc deoarece romanii sunt mari fani ai televizorului, majoritatea petracand foarte mult timp in fata acestuia. Prin natura sa, presa noastra deschide un subiect sensibil cu barfele care se invart in jurul acestuia si nu cu date concrete si surse sigure. Românii sunt si mari scenaristi si cu siguranta se gandesc la mai toate variantele si increngaturile unui “subiect soc”.

  11. Ai dreptate sunt foarte bune aceste consumabile. Eu mi-am luat la o imprimanta canon si sunt foarte multumit de cum functioneaza. Cartuse noi costa extrem de mult, nu au un pret justificat, asa cu acest sistem e mult mai bine.

  12. Pingback: (P)M-am intors, ce imprimanta mea…?!? | Blog de Prost

Leave a comment