Anunturi de maxima importanta


Nu pentru omenire, nici macar pentru patrie, ci pentru micutul de mine:

1. Am reusit sa ma pricopsesc cu o noua colaborare de mare angajament. Colaborarea este, ca de obicei in mass-media si onlineul romanesc, de genul ” tu muncesti si noi poate te platim daca ne aduci treisicinci de milioane de vizualizari.” Moment in care intrati voi in rol. Si imi aduceti cele treisicinci de milioane de vizualizari. Siteul s-ar putea sa-l stiti, se cheama Ziare.com, iar pana acum mi-au aparut deja doua articole( asta si asta), pe care am sa va rog sa dati clickuri de parca viata voastra ar fi in joc. De asemenea, puteti sa intrati si aici si sa vedeti toate articolele scrise de mine la baietii astia de acum si pana in vecie, Amin( atentie, in cateva zile pregatesc ceva incendiar!)

2. Alti baieti cu care colaborez( pe stil si mai barbar, tu muncesti si noi te platim la sfantu’ asteapta) au facut tampenia astronomica de a ma numi sef al departamentului sport. Siteul se cheama Renne.ro, iar anuntul de la punctul asta nu se dorea o bataie cu caramida in piept( desi asa pare la momentu’ asta), ci se dorea un apel.

Asadar, daca exista careva dintre voi pasionat de sport, care mananca sport pe paine, respira sport si stie sa si lege doua cuvinte despre sport dupa un rationament logic si respectand oaresice reguli gramaticale si de ortografie, sa ma caute! Aici la comentarii, pe Facebook, pe Twitter, pe Messenger, sa dea cu piatra, sa urle mai tare…

Nu va promit beneficii materiale, desi, lasand gluma la o parte, eu am avut parte de cateva in anul asta de cand lucrez cu baietii astia. Va promit in schimb ca o sa faceti parte dintr-un colectiv misto( serios, eu sunt cel mai naspa de pe acolo), ca o sa aveti sansa sa fiti cititi de destula lume( n-avem noi vizualizarile Click.ro, dar ne descurcam destul de bine), ca o sa puteti sa va mai puneti ceva in sivi la experienta de munca( conteaza mult, credeti-ma pe cuvant), ca o sa primiti feedback si instruire valoroasa de la oameni care stiu una, doua despre jurnalism( nu eu, inca o data o spun) si ca o sa mai puteti trage si alte beneficii( legitimatie de presa, invitatii la evenimente, etc, etc.).

3. Aici deja mi-e cam tarsa. Adica dupa ce am dat doua anunturi serioase, de jurnalist si deontolog, vin iar cu prostii. Dar cum rusinea n-a tinut nimanui de foame, va zic si asta. Am si eu nevoie de ajutorul vostru la un concurs organizat de Love Plus pe Facebook, si ale carui premii sunt… niste carti, bineinteles. Tot ce tre sa faceti voi( astia care aveti profil de Facebook, adica practic toti, in afara de tzatza Leana) e sa intrati aici sau aici si sa dati click acolo unde zice ” Intra in gasca mea si ajuta-ma sa castig la Love Plus.” Hai, fratilor, ca nu va ia mult si am o nevoie de… carti de la Love Plus de numa, numa.

A, era sa uit… Daca nu ma aveti inca la prieteni la Facebook, intai ma adaugati( gasiti un buton acilisea in dreapta, dupa arhive si ciripituri) si dup-aia va alaturati gastii mele. Hai, multumesc, sanatate!

7 Comments

Filed under Prost mai sunt...

7 responses to “Anunturi de maxima importanta

  1. Pingback: Anunturi de maxima importanta | Blog de Prost | MOTOR DE CAUTARE ANUNTURI ROMANIA

  2. Pingback: Anunturi de maxima importanta | Blog de Prost | NOUTATI APARUTE PE INTERNET IN ROMANIA

  3. OOOOOOOOOOOooo
    sunt prea “fericit” sa comentez cu ar trebui… asa ca, o las pe alta data…

  4. Emy

    Salut, daca te intereseaza un link-exchange cu blogul http://www.baubau-exista.blogspot.com te rog sa ma anunti. Multumesc

  5. S-a marcat. Sunt in gasca.

  6. http://www.anunturi66.ro este un site de anunturi gratuite unde pot fi postate anunturi din partea proprietarilor – toate categoriile de anunturi gratuite

  7. Wolf Gang

    Cumpar Antichitati,CEASURI DE LUX din toata Romania,rolex,cartier,tablouripictura,argintarie,icoane,mobila,portelan,bronz,bijuterii,sticla,arta-scoala ruseasca,evreiasca (judaica) etc Doresc seriozitate si discretie.Sunt disponibil la telefon Tel 0723744865 , 0734262077

Leave a comment