Mi-au murit laudatorii


…asa ca ma laud singur. Ca am facut un interviu cu un baiat de prin Formula 1, de afara, destul de cunoscut. Interviu care poate fi vizualizat aici. . Scurt si la obiect.

P.S.: Stiu ca sunt un penibil si ca mi-am dezamagit cititorii fideli( macar de-ar fi existat…) cu pauza lunga de scris si cu postarile publicitare si stiu ca acum nu fac altceva decat sa dau iar cu batu’n balta gratios, dar… asa-i in tenis! Nu mai promit fapte de marire, ca am tot facut de-astea, dar din vara va pregatesc ceva… Stati pe receptie!

8 Comments

Filed under Sport

8 responses to “Mi-au murit laudatorii

  1. ramm

    n-a murit nimeni…poate doar tu… putin de tot, dar presupun ca iti revii 😀 astept 🙂

  2. Pingback: Concurs: happyhosting.ro te invită să-ţi pui blog-ul la bătaie ! | Blogul lui Nea Costache

  3. Noi am avut răbdare…

  4. Pingback: Spre vărzărie! « Clipe de Cluj

  5. Bun interviul, felicitari pentru realizarea lui. Mi se pare ca Sebastien este un om modest si talentat, care sigur va ajunge departe in formula 1.

  6. A venit vara. Ne-au cam murit la toti! 🙂

  7. Pingback: EHEC atac terorist sau , o boală cunoscută de decenii ce încearcă să destabilizeze unele economii, in perioadă de criză « Popateapa's Blog

  8. Pingback: EHEC atac terorist sau , o boală cunoscută de decenii ce încearcă să destabilizeze unele economii, in perioadă de criză

Leave a comment