Campionatul mondial de pronosticuri


Ieri s-a dat startul evenimentului fotbalistic al ultimilor patru ani. Nu, nu nunta lui Cristi Tanase cu bomba sexy… Campionatul Mondial, lumeeeeee! Si odata cu asta am facut tampenia suprema, cea care va demonstra odata pentru totdeauna ca nu ma pricep la nimic, nici macar la fotbal. Iar la preziceri si pronostice sunt cel putin la fel de tare ca Hancu. Dar acum asta e, am facut-o, am facut-0… Si trebuie sa merg pana la capat…

Deci pentru cei care ati deschis browserele mai tarziu, ieri am dat startul Campionatului mondial de pronosticuri( denumirea e a lui Dan Istratie, nu a mea, trebuie sa recunosc), faza pe .ro. Rezultatele dupa prima zi? Catastrofale! Eu am reusit sa gresesc ambele meciuri de ieri, asa ca in dreptul meu sta un mare, gras, suculent 0. Dintre ceilalti inscrisi, conduce de pe Facebook domnul Andrei Stanca( respect!), cu 2 puncte. La un punct ii avem pe Dan Istratie si pe Mosu’ al batran( tot de pe Facebook), plus Jally, de la comentarii. Tot cu 0, ca si mine( vai de capul nostru) e si Ionut de pe Facebook.

Acestea fiind spuse, sa prezentam pronosticurile mele pentru azi si maine( ca maine n-o sa pot sa scriu):

Coreea de Sud-Grecia 2

Argentina- Nigeria X

Anglia-Sua 1

Algeria-Slovenia X

Serbia-Ghana 1

Germania-Australia 1

( pentru necunoscatori, 1 inseamna ca invinge prima echipa, 2 a doua echipa, iar X e egal)

Jally, tu ti-ai prezentat deja opiniile, a aparut si Oana pe acolo… Baietii de pe Facebook sunt si ei in joc de glezne… Acum treaba e ca daca tot e sa ma fac de ras, am zis sa ma fac in fata cator mai multi oameni. Asa ca ii provoc pe urmatorii sa se inscrie si ei cu pronosticuri, la gramada sau pe zile, ca, nu-i asa, tot romanul se pricepe la fotbal: Adrian Popa( pe meciuri, fratioare, nu doar la trofeu!), Blogatu( hai, tata, ca si eu m-am inscris la concurs la tine), Ioan Usca( cu toate ca pareti om serios, simt eu ca aveti si o latura mai jucausa, asa), Calin Hera, Lilick Auftakt( sa n-aud scuze cu nu ma uit, nu ma pricep), Gabriela Savitsky, Nea Costache( alt om serios care sper sa nu ma injure), Achilianu( daca nici el, atunci cine?), Neamtu, Simion Cristian, Serginiu, Marius Zarnescu, Iulian Fira, Silavaracald, Geocer, Licuriciul orb, Gabriella Joy, Garlicii, Neuronul Creponat… Pfiuuu! Hai ca am obosit, am transpirat si am nadusit tot… Si n-am reusit sa dau tuturor din blogroll linkuri… Promit ca mai revin si zilele urmatoare si va invit si pe restul… Deocamdata daca nu va bagati astia pe care v-am strigat aici, va sparg!

Ah, sa nu uit… Puteti sa va inscrieti oricare, ca va gasiti in lista de mai sus sau nu, ca aveti blog sau nu…. Bagati comentarii, tata!

Cat despre miza, tot nu m-am hotarat prea bine… Clar e ca daca va castiga un baiat sau o fata cu blog, va primi promovare gratuita timp de o saptamana din partea mea, cum n-a vazut Parisul! Iar daca va castiga altcineva, nu stiu… Doua suturi in cur la adresa subsemnatului suna bine…?

15 Comments

Filed under Sport

15 responses to “Campionatul mondial de pronosticuri

  1. Cum Rusia şi România nu-s acolo, interesul meu este scăzut. Ieri, însă, am nimerit-o, gândindu-mă că cele două partide se vor încheia la egalitate. Dar, nu-s în cea mai bună dispoziţie ca să fac pronosticuri la toate meciurile. Nici câştigătoarea n-aş indica-o, dar sper să fie din Europa.

  2. Azi is 3 meciuri! 😀 Macar bucuria asta sa o mai avem si noi! :d
    sanatate…

  3. corea grecia x
    argentina nigeria 1
    anglia sua x
    algeria slovenia 1
    serbia ghana x
    germania australia 1

    te invit tot la un concurs de pronosticuri in legatura cu mondialele:
    http://transildania.wordpress.com/2010/06/11/concurs-de-pronosticuri/

  4. Mai, multumesc de intrebare, insa eu si cu sportul asta suntem plecati in directii diferite. NU ma risc la pronosticuri atunci cand nu stiu nici ce e ala un offside 😛 Dar pot spune ca, de castigat, castiga cei care sunt pasionati de fotbal. Ca spectacol – tribunele fac toti banii – si probabil ca asta se reflecta si in jocul celor de pe teren 😀

  5. Hai sa traiesti de ping, da’ eu la fotbal ma pricep ca schiopul la dans si pronosticuri n-am mai dat de cind apara Duckadam pentru Steaua si ma punea tata sa aleg intre 1, X si 0… :)))) Desi, pot sa ma laud ca am vazut golurile de ieri de la meciul Africa-Mexic (parca!!!), ca se uita jumatatea mea microbista, si-am prins si inceputul la meciul de aseara, ca m-a scos al meu la o pizza in oras la o terasa unde, evident, se putea vedea meciul :)))))) Mai mult nu-mi cere, please!!!!! :)))))))))

  6. kotfy

    hai scoate din blog partea cu fotbalul..c nu te pricepi si e pacat sa nu nimeresti chiar nimic:)

  7. jally

    si astazi s-a facut 2-0 pt mine:) dupa examenul de maine incep sa scriu pe blog :p

  8. jelly

    si e jelly:P dar se pare ca am gresit eu

  9. Pingback: Vreme frumoasă « Ioan Usca

  10. Pingback: Minciuni şi regrete eterne « Simion Cristian

  11. Pingback: Sunt in grafic! « Blog de Prost

  12. 1-3 partial pt mine 😉

  13. Cel mai bun bonus ofera site de pariuri 200 RON la primul depozit, joci fara riscuri in cele mai sigure agentii de pariuri.

Leave a Reply

